Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, ICT - Support & Ondersteuning > Overig (ICT Support & Ondersteuning)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De inzet van de Servicedesk medewerker is nodig door de behoefte aan algemene versterking van het team, dus op alle voorkomende taken van service en beheer. Tevens zal de Servicedesk medewerker betrokken zijn bij de volgende werkzaamheden:
• Vervanging van Mobiele Devices
• Migratie naar MSOffice 365 Het beheerteam waarvan de Servicedesk deel uitmaakt is gebaat bij de aanwezigheid van een extra medewerker die zowel operationeel bijspringt maar ook de incidentenregistratie tussen 1e en 2e lijn zal coördineren en bewaken.
Eisen waaraan je moet voldoen:
Eisen
o Minimaal twee (2) jaar aantoonbare werkervaring met ICT-support (zoals Servicedesk medewerker, BackOffice medewerker of vergelijkbaar) verlenen binnen grotere organisaties (meer dan 250 medewerkers);
- Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van IT verzoeken en incidenten in een registratiesysteem zoals TopDesk of vergelijkbaar;
- Aantoonbare werkervaring in een ondersteunende/ adviserende rol met:
o Microsoft Office365/2016
o Windows 10
o AD
o VMWare
o Mobile Device Management (zoals Mobile Iron)
o RES
- In het bezit van een ITIL v3 certificaat;
- In het bezit van een TOPdesk certificaat.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.