Interim Senior Windows/ Werkplekbeheerder #KRTZ6030985

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 april 2020
Reageren tot 20 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de tijdelijke versterking van het team zoekt ICT – 2 Windows/werkplekbeheerders – om dit team te ondersteunen.

Als beheerder ben je o.a. bezig met operationele taken/werkzaamheden en ben je betrokken bij vraagstukken die betrekking hebben op het operationeel domein en bijhorende servers en werkplekbeheer en de daarbijbehorende taken waaronder: beheer, monitoring, logging, security enz.

  • Je werkt graag samen in een team van ontwikkelaars en beheerders en bent snel enthousiast om samen met collega’s te werken aan nieuwe uitdagingen.
  • Om structuur te geven aan deze werkzaamheden werken wij middels scrum/agile methodiek.
  • Je bent niet snel uit het veld geslagen, ook al weet je niet meteen hoe alles precies in elkaar steekt.
  • Je bent de technische lead voor serverbeheer binnen het team.
  • Je hebt een passie voor ICT en experimenteert hier graag mee.
  • Incidenten (2e lijns) handel je zelfstandig af en je voert wijzigingen door.
  • Je draagt bij aan het capaciteits-, configuratie- en wijzigingenmanagement voor de serverinfrastructuur.
  • Je blijft op de hoogte van relevante ontwikkelingen en je doet proactief voorstellen ter verbetering van het technisch beheer.
  • Je draagt kennis over naar collega's over relevante expertise binnen het eigen vakgebied.
  • Binnen het eigen vakgebied ben je in staat adviserend op te treden bij incidenten, problemen, changes en projecten.
  • Je neemt deel aan consignatiediensten en participeert iedere dag in ontwikkeltrajecten.
  • Wij werken samen met de operatie hierdoor ben je bereid om soms ook buiten de reguliere werktijden je collega's te ondersteunen.
  • Je bent bereid om te reizen (uiteraard met dienstauto) om ook op andere locaties ondersteuning te verlenen.

Eisen:

  1. Minimaal 8 jaar werkervaring met het configureren en beheren van MS server 2012, 2016 & 2019.
  2. Minimaal 8 jaar werkervaring met het maken van ontwerpen.
  3. Ervaring met het migreren van applicaties, functionaliteiten, workloads en servers.
  4. Werkervaring met het technisch inventariseren van de werking van applicaties.
  5. Werkervaring met het zelfstandig bouwen van- en het werken met Powershell scripts.
  6. Werkervaring met het werken met WSUS.
  7. Kennis van en werkervaring met: – Netwerken, vlans, routers, firewalls; – Diverse Hardware (laptop, desktop, windows, mac, videokaarten, cpu, memery etc.)
  8. Werkervaring met SCCM.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel), Secretaresse
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 30 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 27 apr 2024    Expertise: HRM adviseur, HRM business partner, Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Overig (ICT - Web development)

Onze partners