Interim Senior Service Coördinator #KRTZ6542422

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 12 mei 2020
Reageren tot 17 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Sollicitatiegesprekken: 25 mei 2020 (eventueel digitaal)

Functieomschrijving
Ter ondersteuning van de servicemanager en het verder uitbouwen van de diensten is het programma op zoek naar een service coördinator.

Taken en verantwoordelijkheden:
Wat zijn de taken van de Servicecoördinator:
– Je ondersteund contract- en leveranciersmanagement;
– Je ondersteund het servicelevelmanagementproces;
– Je rapporteert aan de servicemanager;
– Je plant je eigen werkzaamheden in overleg met de servicemanager;
– Je vertaalt de businessbehoeften aan ondersteuning van het product in relevante dienstenniveaus;
– Je bent een belangrijke speler in het kwaliteitsmanagement en zorgt ervoor dat continue procesverbetering een vanzelfsprekend onderdeel van de relevante procesinrichting is;
– Je bent het escalatiepunt in het geval in de operatie overeengekomen dienstenniveaus niet gehaald worden;
– Je bent proceseigenaar voor een of meer ondersteunende processen;
– Je informeert stakeholders en verantwoordelijke op dusdanige wijze dat deze op basis van correcte en relevante informatie hun taak kunnen uitvoeren;
– Je stelt wijzigingsverzoeken (service improvement plans) en impactanalyses op en stemt die af met belanghebbenden;
– Je bent het zichtbare operationele aanspreekpunt voor de verschillende beheerteams;
– Je ondersteunt de productowners indien nodig bij het prioriteren van wensen en benodigdheden en de release planning;
– Je vertaalt wensen en benodigdheden indien van toepassing in aanpassingen in de procesafspraken en/of afspraken met leveranciers en partners en stemt die af in de keten;
– Je vervult een operationele brugfunctie tussen de beheerteams en leveranciers en partners.
– Je neemt indien nodig deel aan en draagt bij aan events (sprintplanning, sprint review, refinementsessie).
– Je pakt, indien nodig, coördinerende werkzaamheden op, op het gebied van softwareontwikkeling, infrastructuurwijzigingen of businessanalyse.
– Je stemt af met collega’s in de beheerorganisatie zoals releasemanager, aansluitcoördinator en CISO.
– Je ondersteunt je projectleden door het opstellen van werkinstructies en coördinerende taken zoals het opzetten en bijhouden van een projectdossier en het opzetten en bijhouden van een risicolog.

Functie-eisen
Potentiële kandidaten hebben ruime ervaring met het werken tussen IT en Business en zijn ook in staat anderen hierin mee te nemen. Zijn bekend met de uitgangspunten van Agile werken en Servicemanagement en hebben hier ruime ervaring mee. De ideale kandidaat heeft ervaring en een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau en ruime werkervaring in soortgelijke functie in een complexe organisatie, bij voorkeur bij de (semi)overheid. Deze kandidaat houdt het maatschappelijke doel goed voor ogen en begrijpt waar het om draait bij softwareontwikkeling en beheer.
– Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding of gelijkwaardige ervaring;
– Je hebt meer dan 5 jaar ervaring als Servicecoördinator of vergelijkbare rollen, waarvan minimaal 3 jaar binnen de overheid;
– Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met het inrichten van (tijdelijke) beheerorganisaties, binnen de overheid;
– Je bent gecertificeerd op relevante frameworks als BiSL, ASL en ITIL op foundation niveau;
– Je hebt relevante certificering op het gebied van implementatie van ISO/IEC 27001;
– Je bent goed op de hoogte van de relevante ontwikkelingen binnen de rijksoverheid op het gebied van beheer van IT-systemen;
– Je beschikt over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
– Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, en is in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
– Streeft continu naar verbetering;
– Kan verbinden en overtuigen;
– Kennis van wet- en regelgeving omtrent privacy en informatiebeveiliging, ISO 27001/27002;
– Je bent gecertificeerd op het gebied van Agile-systeemontwikkeling;
– Je bent gecertificeerd ITIL Practitioner / Lifecycle of iets daaraan gelijk;
– Is in staat om op verschillende niveaus te acteren en te communiceren.
– Kennis van – en ervaring met Agile en/of SCRUM;
– Analytisch denkvermogen gecombineerd met een pragmatische instelling;
– Je bent communicatief sterk.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Oss    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 16 apr 2024    Expertise: Data analist, Data architect, BI consultant, Data engineer, Data consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Consultant, Lean consultant, Processpecialist, Overig (Management & Consulting)

Onze partners