Interim Senior PMO-officer #KRTZ6203723

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 mei 2020
Reageren tot 14 mei 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het gaat om zeer complexe en politiek gevoelig programma's. Het eerstgenoemde programma zit midden in de realisatie fase, het tweede midden in de identificatiefase en het overkoepelende programma is in februari 2019 begonnen. Het eerstgenoemde programma heeft een looptijd tot april 2020 en het tweede programma loopt nog langer door; de implementatie en aansluitplanning wordt in de loop van dit jaar opgesteld. Voor de 3 programma onderdelen is een programmabureau opgezet, waar de programmasecretaris deel van uitmaakt.

Gewenste profiel

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een PMO-officer op senior niveau voor zowel het overkoepelende als de deelprogramma's, die verantwoordelijk is voor de opzet en beheersing van het totale programma archief, de voortgang- en stuurrapportages, voorbereiding en verslaglegging van de stuurgroep, de projectleidersoverleggen en de opdrachtgeversoverleggen, ondersteuning budgetbeheer en documentbeheer.
Het gaat om een functie van 4 dagen in de week. De aanstelling is in eerste instantie tot het eind van het jaar, met een optie tot verlenging.
Wij verwachten een flexibele, ondersteunende, doortastende en pro-actieve werkhouding, goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, accuratesse (een ‘Pietje Precies’) en uitstekende organisatorische vaardigheden.

Eisen

  • H.B.O. werk- en denkniveau;
  • 2 – 5 jaar ervaring met projecten of programma’s met een ICT- en uitvoeringscomponent in de rol van PMO-officer/programmasecretaris;
  • Recente ervaring (circa 2 jaar) binnen de overheid in de rol van PMO-officer/programmasecretaris
  • Kennis en ervaring met Prince II;
  • Kennis en ervaring met agenda voorbereiding en verslaglegging stuurgroepen;
  • Ervaring binnen het domein van de sociale zekerheid/overheid;
  • Ervaring met keteninformatiserings programma’s;
  • PMO-certificering;
  • Ervaring met Sharepoint;
  • Ervaringen met bevindingenbeheer;
  • Ervaring met stuurrapportages;
  • Ervaring met Excel.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 16 sep 2024    Expertise: Overig (Training / Educatie / Coaching)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 17 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker, Inkomensconsulent, Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners