Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Financieel > Financieel medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn op zoek naar een ervaren kracht op het onderstaande werkveld:
- Beheer inrichting van het financiële pakket (key2F)
- Verwerken van de maandelijkse salarissen inclusief bijbehorende controles met de salarisadministratie
- Monitoren balansrekeningen (controleren, aansluiten en corrigeren)
- Monitoren verplichtingenadministratie
- Periodiek verzorgen van diverse aangiften (belastingen en statistiek)
- Controles en aansluiting van sub administraties (salarissen, begraafplaats en uitkeringen) met de financiële administratie
- Verwerken memorialen, transitoria, doorboekingen en begrotingswijzigingen
Naast het hierboven beschreven zwaartepunt van het takenpakket voer je interne controles en kwaliteitsbewaking uit op de werkprocessen en geef je advies omtrent geconstateerde verbeterpunten.
We zoeken voor de periode 1 juni 2020 tot 1 maart 2021 voor 28-32 uur per week ondersteuning. Er bestaat een mogelijkheid tot verlenging. Een eventuele verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de duur wordt dan bepaald.
Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand met een hands on mentaliteit en sterk verantwoordelijkheidsbesef. Jij bent bereid daar net dat stapje extra voor te doen. Je beschikt over een overall blik met betrekking tot een gemeentelijke financiële administratie. Je kennis van de administratieve consequenties van het BBV is up to date. Kennis van administratieve vastlegging en verwerking met betrekking tot fiscale zaken (BTW en VpB) is een pré evenals ervaring met Key2F. Van nature stem je af, kun je onderbouwd aangeven wat je wilt, heb je overtuigingskracht en ben je een teamspeler.
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau, een HBO financieel-administratieve opleiding afgerond en bent communicatief vaardig
- Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke financieel administratieve functie op gemeentelijk concernniveau (afdeling overstijgend) in de afgelopen 4 jaar
- Aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring met key2financien in afgelopen 4 jaar bij een gemeente
- Minimaal 2 jaar ervaring met verwerken van de maandelijkse salarissen inclusief bijbehorende controles met de salarisadministratie binnen een gemeente in de afgelopen 4 jaar
- Je bent in staat verbinding te leggen en samenhang te zien en te bewaken
Als senior medewerker financieel beheer beschik je over de volgende competenties:
- Nauwkeurig en met oog voor detail
- Gestructureerd
- Stressbestendig
- Resultaatgericht
- Zelfstandig werkend
- Collegiaal en klantvriendelijk