Interim Secretaresse (senior) #KRTZ6560322

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 oktober 2021
Reageren tot 14 oktober 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zeist
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2022
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Bank- | verzekeringswezen

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

ERVAREN SECRETARESSE GEZOCHT VOOR TIJDELIJKE WAARNEMING!

Je wordt de steun en toeverlaat van de directeur Marketing, Communicatie en de 3 managers van afdeling M&C. Als ervaren secretaresse ben jij betrokken bij en zorg je voor een gestroomlijnd verloop van allerhande administratieve, operationele en logistieke processen. Daarnaast organiseer je complexe afspraken, bijeenkomsten en vergaderingen voor het managementteam.  Uiteraard ben je zeer bedreven in het werken met Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) en Microsoft Teams. Je hebt een belangrijke rol in de ondersteuning van de werkzaamheden die door het gehele managementteam worden uitgevoerd. Tot slot organiseer je ook regelmatig bijeenkomsten voor de hele afdeling, zoals kennis- en inspiratiesessies en teambuilding

Eisen:

Verder herken jij je in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord en schrift;
  • Je bent bekend met gecompliceerd agendabeheer en het werken met veel verschillende systemen
  • Plannen, organiseren en coördineren is jouw tweede natuur;
  • Je beweegt je gemakkelijk in een grote organisatie en hebt oog voor de onderlinge verhoudingen;
  • Je werkt accuraat en hebt een faciliterende, pro-actieve houding;
  • Je bent sterk in het uitvoeren van administratieve taken zoals verantwoording creditcard uitgaven, controle op inkomende facturen, externe inhuur aanvragen, notuleren tijdens bijeenkomsten en doorvertalen naar besluiten- en actielijsten, het voorbereiden van presentaties).
  • Je kunt onder enige tijdsdruk functioneren;
  • Gewend om te werken met externe klanten;
  • Het opereren in een complexe organisatie met een sterk in- en extern krachtenveld schrikt jou niet af;
  • Je bent voor de duur van minstens 3 maanden, minimaal 24 uur per week beschikbaar. Uitbreiding naar 32 uur is bespreekbaar.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners