Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Bestuurssecetaresse, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
zzp vacature: Secretaresse/Secretaris Raad van Bestuur (32 uur)
Soort: interim opdracht, zzp vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:
Locatie: Nijmegen
Startdatum: 1 oktober 2024
Duur: 1 januari 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 32 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)
Uiterste reactiedatum: 19 september 2024Â om 15:00 uur
Ben jij een organisatietalent met ervaring in het ondersteunen van een raad van bestuur? Wij zoeken een secretaresse die met enthousiasme en professionaliteit de raad van bestuur ondersteunt.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de secretariële en organisatorische ondersteuning van de raad van bestuur, waarbij je primair een van de leden van de raad ondersteunt. Je werkt nauw samen in een team van twee collega-secretaresses, waarbij teamwork en zelfstandigheid hand in hand gaan. Jij bent de rechterhand, sparringpartner en gastvrouw/-heer, die altijd op de hoogte is van wat er speelt.
Wat ga je doen?
- Agendabeheer en prioriteren:Â Je beheert de agenda van de raad van bestuur, filtert binnenkomende zaken grondig en stelt prioriteiten voordat je deze doorspeelt.
- Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten:Â Je regelt complexe overleggen en zorgt voor de juiste opvolging, waaronder het regelen van ruimtes en faciliteiten.
- Notuleren en verslaglegging:Â Je notuleert bij complexe vergaderingen, werkt besluiten en acties uit en zorgt voor een tijdige terugkoppeling naar de deelnemers.
- Interne en externe communicatie:Â Je filtert contacten met gezag en zorgt voor duidelijke en professionele communicatie.
- Verbeteren van werkprocessen:Â Je signaleert waar processen verbeterd kunnen worden en doet voorstellen, zowel gevraagd als ongevraagd.
Wat bieden wij?
Je komt te werken in een dynamische omgeving waar je een belangrijke rol speelt in de ondersteuning van de raad van bestuur. Jouw bijdrage helpt de organisatie soepel te laten functioneren, met oog voor de wensen van patiënten en efficiëntie in het werkproces.
Ben jij de ervaren secretaresse die wij zoeken? Solliciteer nu en word een onmisbare schakel binnen ons team!
Â
FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:
Wat breng je mee?
- Opleiding en ervaring:Â Een afgeronde opleiding tot secretaresse of managementassistent, met minimaal hbo werk- en denkniveau en 3 jaar ervaring als secretaresse binnen grote dynamische organisaties. Zoals overheid, gemeente, ziekenhuis etc.
- MS Office expertise: Je bent vaardig in het gebruik van MS Office en kunt efficiënt werken met verschillende programma’s.
- Sterke organisatorische vaardigheden:Â Je werkt gestructureerd en behoudt overzicht, zelfs wanneer de dag anders loopt dan gepland.
- Proactieve en oplossingsgerichte houding:Â Je hebt een positieve instelling en kunt snel schakelen in hectische situaties.
- Communicatie en sensitiviteit:Â Je kunt op een respectvolle manier omgaan met pittige gesprekspartners en communiceert helder in zowel woord als schrift, met een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.