Interim Salarisadministrateur – regio Amsterdam #KRTZ5583321

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 november 2023
Reageren tot 22 november 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 9 december 2024
Aantal uur 16 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Salarisadministrateur (16 – 24 uur) 

Locatie: omgeving Amsterdam
Startdatum: 1 december 2023
Duur: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 16 – 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering mogelijk: Ja (salarisindicatie obv 36 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 23 november 2023 om 16:00 uur

Je voert met twee collega’s de maandelijkse verloning uit. Daarnaast controleer en signaleer je onregelmatigheden in de werkprocessen die de verloning raken. Je maakt gebruik van Afas en Profit en je hebt daar ook ruime ervaring mee. Bij deze werkzaamheden heb je regelmatig en zelfstandig contact met de andere P&O collega’s, medewerkers en managers. Je taken omvatten o.a.:

  • Je zorgt maandelijks samen met je collega’s voor een tijdige en accurate salarisbetaling;
  • Je draagt zorg voor de verwerking van salarismutaties en controleert mutaties van collega’s;
  • Je controleert declaraties op rechtmatigheid in relatie tot regelingen/richtlijnen en voorschriften;
  • Je beantwoordt salarisvragen van medewerkers;
  • Je beantwoordt vragen van directe HRM collega’s en maakt waar nodig berekeningen voor brieven/besluiten;
  • Je levert waar nodig managementinformatie;
  • Je bent proactief, kunt nauwkeurig werken en weet je collega’s te inspireren. Je kunt je dienstbaar opstellen en weet de collega’s van de salarisadministratie te ontzorgen.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Een aantoonbaar afgeronde PDL diploma;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Salarisadministrateur;
  • Aantoonbare werkervaring met AFAS in de afgelopen 3 jaar;
  • Bereid flexibel de werkuren verspreid over meerdere dagen in de week uit te voeren op locatie;
  • Aantoonbare kennis van HRM werkprocessen én loonverwerking;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het zelfstandig uitvoeren van de verloning van een middelgrote (900 – 1000 medewerkers) organisatie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring binnen overheid.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief of Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Lochem    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Implementatiemanager, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Boxmeer    Uiterste reactiedatum: 15 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Sluis    Uiterste reactiedatum: 19 dec 2024    Expertise: Functioneel beheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners