Interim Recuiter

Interim Recuiter

  • Publicatie datum:20 augustus 2018
  • Aantal keer bekeken 1090
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO, HBO, Universiteit
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 01-10-2018
    Eind datum 28-02-2019
    Soort contract ZZP, Tijdelijk projectcontract (payroll)
Utrecht, Nederland
Opdracht omschrijving

Soort opdracht

Opdracht | Interim

Locatie

Utrecht Utrecht

Duur

3 maanden (+)

Start datum

2018-10-01

Reageren kan tot en met 20/08 
Wij ontvangen graag je CV in MS Word + een Motivatie

Uren per week: 36
Contract: Tijdelijk contract (obv payroll) of Freelance
Optie tot verlenging:  Ja

Het betreft een opdracht i.v.m. vervanging van collega’s, die vanuit recruitment bezig zijn met een project. Als recruiter ga je aan de slag voor de Domeinen Particulieren en Bedrijven binnen de bank.

Voor de afdeling Human Resources zijn we op zoek naar een Recruiter voor 32-36 uur (Standplaats, Utrecht).

De functie
Als Recruiter ben je, samen met een team van recruiters, het gezicht van de organisatie. Binnen jouw aandachtsgebied ben je enerzijds gesprekspartner en adviseur voor de hiring manager anderzijds ben je de ambassadeur voor de organisatie op de arbeidsmarkt. Het is jouw taak om de beste kandidaat te vinden voor vacante posities binnen de organisatie. Je bepaalt de juiste wervingsstrategie en –middelen om de juiste kandidaten aan managers te kunnen presenteren. Je bent actief aanwezig op de arbeidsmarkt; waar jouw doelgroep is, daar ben jij ook, zowel bij fysieke als bij virtuele activiteiten. Je bent een netwerker pur sang en bent tot in de details op de hoogte van wat op deze markt speelt. Je werkt proactief en gebruikt onder andere social media om interessante kandidaten te vinden en te enthousiasmeren om voor de organisatie te werken. Waar nodig maak je gebruik van assessment centers om je klant een afgewogen oordeel en advies te geven over de meest geschikte kandidaat.

Omschrijving
• Je treedt op als procesbegeleider voor de vacatures in jouw portefeuille
• Je stelt vacatureteksten op, regisseert de procedurele aspecten en voert selectiegesprekken
• Je adviseert op het gebied van arbeidsvoorwaarden en CAO
• Je fungeert als accountmanager voor de managers in jouw aandachtsgebied
• Je onderhoudt vakkennis op het gebied van recruitment
• Je levert een bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling

We verwachten dat je zelfstandig wervingscampagnes kunt opzetten en uitrollen. Hiervoor werk je samen met de Expert Employer Branding. Je werkt ook direct samen met Medewerkers Binnendienst Recruitment. Zij ondersteunen jou met de administratieve afhandeling van sollicitatieprocedures zodat jij je volledig op je vak kunt toeleggen; nieuwe collega’s werven en selecteren!

Wij vragen
• minimaal HBO opleiding, werk- en denkniveau
• 2 tot 5 jaar ervaring als corporate recruiter of aan bureauzijde
• aantoonbare ervaring met werven via Social Media
• gewend om in een grote organisatie te functioneren

Daarnaast ben je bij voorkeur een proactieve professional en in staat om met een hoge mate van zelfstandigheid te werken. Je schakelt eenvoudig tussen de rol van inhoudelijk specialist en de rol van procesregisseur. Je kunt tactisch communiceren en bent organisatiesensitief zodat je kunt overtuigen en samenwerken met mensen op uiteenlopende niveaus. Je kunt ook verbindend samenwerken. Hiermee bedoelen wij dat je staat bent over de teams (HR Services, Center of Expertise, HR Business Partners) heen te denken en werken.