Interim Projectsecretaris (PMO) #KRTZ0816805

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 juni 2020
Reageren tot 7 juni 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opdracht
Inmiddels is een deel van de benodigde programma-organisatie ingevuld. Voor dit programma is een goede projectsecretaris nodig die het programmateam als geheel, en de programmamanager in het bijzonder, ondersteunt bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Het gaat om algemene ondersteunende werkzaamheden zoals:

  • Overleggen plannen, agenda’s voorbereiden, verslagen maken;
  • Bijhouden van actielijsten en bewaken van de voortgang;
  • Voortgangsrapportages opstellen;
  • Informatie verzamelen bij relevante beleidsafdelingen en externe organisaties;
  • Opstellen van voorstellen en (beslis)notities;
  • In voorkomende gevallen: onderhouden van contacten met stakeholders.

Deze werkzaamheden zijn indicatief, maar niet uitputtend. We zoeken een slimme, gemotiveerde persoon met bij voorkeur enige ervaring met vergelijkbare werkzaamheden bij een provincie. De programmasecretaris gaat werken onder aansturing van de programmamanager.

Eisen
1. Werkzaamheden vinden momenteel plaats vanuit huis, afhankelijk van de Corona-maatregelen is het de bedoeling deze op termijn te verrichten vanuit de organisatie. Aanwezigheid op maandag en dinsdag is in dat geval vereist in verband met interne afstemming;
2. Minimaal een afgeronde opleiding op WO-niveau in de richting van bestuurskunde, planologie of rechten;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van ruimtelijke projecten binnen de Overheid;
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als project-/programmasecretaris in het ruimtelijk domein;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebied van minimaal 2 van de onderstaande terreinen;
a. complexe programma’s
b. gebiedsgericht werken
c. opgaven in het landelijk gebied
d. interprovinciale samenwerking
6. Aantoonbare werkervaring binnen een provincie organisatie

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie waarom je jezelf geschikt acht voor deze functie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Naam;
Woonplaats;
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners