Interim Projectmedewerker (PMO) #KRTZ2086681

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 augustus 2020
Reageren tot 11 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het systeem gaat live per 1 januari 2021 en de intensieve nazorg periode loopt tot 1 maart 2021. De organisatie is op zoek naar een projectmedewerker, met als focusgebied communicatie, als onderdeel van het project AFAS Profit. Zie hieronder een uitwerking van de verantwoordelijkheden.

Opdracht

  • Uitvoeren van gedefinieerde acties in het communicatieplan;
  • Juli tm medio okt: ontwikkelen van alle trainingsmaterialen (knoppentraining, presentaties, filmpjes en quick reference cards voor alle doelgroepen);
  • Regelen en faciliteren van trainingen in okt/nov/dec (starten met plannen en regelen van trainingen in augustus, september is alles gepland/geregeld en in de agenda's gezet);
  • Medio okt – eind dec: co trainen bij trainingen voor doelgroepen;
  • Medio okt – eind dec: aanpassen van trainingsmateriaal n.a.v. trainingen;
  • Jan en feb: helpdesk-rol voor vragen van medewerkers en leidinggevenden (voor zover het trainingsmateriaal deze niet al afgevangen heeft), incl. 'hosten' van een inloopspreekuur;
  • Jan en feb: veel praktische info uitwisseling met ambassadeurs om hen verder op weg te helpen.

Eisen 

1. Aantoonbare werkervaring als Projectmedewerker in soortgelijke projecten (zoals uitgevraagd) in de afgelopen 3 jaar waarbij trainingsmateriaal zelfstandig binnen het gestelde kader is ontwikkeld;
2. Aantoonbare werkervaring met AFAS Profit in de afgelopen 3 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring met het werken op basis van SCRUM (dit vanwege het kort cyclisch karakter van dit project);
5. Aantoonbare ervaring met ondersteunende projectwerkzaamheden i.h.k.v. de implementatie van AFAS Profit;
6. Aantoonbare werkervaring als medewerker HR / P&O met de focus op de administratieve processen;
7. Aantoonbare Kennis van RAET Beaufort én AFAS Profit (om de vertaling van oud naar nieuw te kunnen maken);
8. Aantoonbare ervaring met het adviseren op de inrichting van AFAS Profit t.b.v. adoptie door eindgebruikers in de afgelopen 5 jaar;
9. Beschikbaar op korte termijn (in augustus) en tot minimaal 28 februari 2021.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners