Interim Projectmanagement Ondersteuner (PMO) #KRTZ3213313

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2020
Reageren tot 9 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rotterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Je werkt in een grote organisatie en realiseert je dat een korte klap soms een lange afstand moet afleggen. Jouw hands-on mentaliteit en om kunnen gaan met weerstand en complexiteit is een vanzelfsprekendheid. 

Je draagt graag bij aan de grote opgave waarvoor we staan omtrent onze huisvestingsportefeuille in de projecten, en aan het opbouwen van onze organisatie. 

Wij zoeken professionals die onder hoge druk snel het dynamische speelveld kunnen overzien, zich onderwerpen vlot eigen weten te maken, en met een passende tactiek de juiste mensen weten te betrekken. Als projectmanagementondersteuner straal je energie en plezier uit en kan je omgaan met weerstand en complexiteit. Je hebt gevoel voor de omgeving en het maatschappelijk belang waarvoor de organisatie werkt. Daarnaast neem je initatief, ben je klant- en resultaatgericht, flexibel (geen 9-tot-5-mentaliteit) en beschik je over een gezonde dosis humor.

Als (Project)managementondersteuner huisvesting draag je bij aan een effectieve en efficiënte bedrijfsvoering van het team. Dit doe je door aan de hand van beschikbare templates en processen, ondersteuning te geven aan een (project)manager van het team. In deze functie bouw en onderhoud je netwerken met andere ondersteuners en maak je uitvoeringsafspraken.

Processen en dossiers:

Je hebt ervaring met het coördineren van het proces en opzetten van projectdossiers, bewaking van projectteamwerkzaamheden en monitoring van projecten in MS Project.

Financieel:

Daarnaast heb je ervaring met het plannen en monitoren van financiële middelen en budgetten. Je hebt ervaring met het uitvoeren van de accounting functie en de administratie van betalingen.

Contractmanagement:

Je hebt ervaring met contractmanagement te denken aan (raam)contracten: opstellen van offerteaanvragen, opdrachten, controleren geleverde producten, bijhouden voortgang, fiatteren facturen en overzichten genereren.

Vergaderingen / meetings:

Erving met het organiseren van meetings >100 personen en het coördineren en plannen van overleggen (<20 personen).

Vanuit de praktijk kom je met verbeter voorstellen van projectmanagement producten en weet je deze vervolgens te implementeren. Daarnaast adviseer je de projectleider en het team gevraagd en ongevraagd.

HR:

In het team zijn veel wisselende competenties nodig. Daarbij ondersteun je de Teamchef in de opzet en uitwerking van de personeelsstrategie.

Als ondersteuner weet je projectmanagement producten volgens gestandaardiseerde methoden, technieken en bekende benaderingswijze toe te passen. Binnen het vakgebied word je op een aantal werkterreinen ingezet, zoals: organiseren sessies, plannen en coördineren overleggen, uitwerken presentaties, projectadministratie, digitale archivering, contractmanagement en afhandeling facturatie.  

Naast ondersteunende werkzaamheden is ook de kwaliteitscontrole op de documenten een belangrijke taak.

Eisen:

  1. Een afgeronde opleiding, op minimaal HBO niveau
  2. In de afgelopen 3 jaar, minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Projectmanagement ondersteuner.
  3. Werkervaring met contractmanagement van (raam)contracten: – Het opstellen van offertevragen; – Het opstellen van opdrachten; – Controleren geleverde producten; – Bijhouden voortgang; – Het fiatteren van facturen; – Genereren van overzichten.
  4. Werkervaring met het ondersteunen van leidinggevenden, in de opzet en uitwerking van de personeelsstrategie (gericht op (veel en wisselende) benodigde competenties binnen een team).
  5. Werkervaring met processen en dossiers: РErvaring met het co̦rdineren van processen en het opzetten van projectdossiers; РErvaring met bewaking van projectteam-werkzaamheden en monitoring van projecten in MS Project.
  6. Financieel: – Werkervaring met het plannen en monitoren van financiële middelen en budgetten; – Werkervaring met het uitvoeren van de accounting functie en de administratie van betalingen.
  7. Werkervaring met het organiseren van meetings >100 personen, en het coördineren en plannen van overleggen <20 personen.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners