Interim Projectmanagement Ondersteuner (PMO) #KRTZ9207326

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 mei 2020
Reageren tot 1 juni 2020
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Gouda
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Data interviews: week 23 en 24

Hoofdstandplaats: Gouda
Extra standplaats(en): Utrecht

Opdrachtbeschrijving
Ondersteuning van de projectmanager, de stuurgroep en diverse deelprojectteams met o.a.:
• Verslaglegging, notuleren, rapportages schrijven;
• Logistieke planning van bijeenkomsten, afspraken maken;
• Actielijsten bijhouden;
• Risicoregister bijhouden;
• Signaalfunctie en informeren over alle lopende zaken binnen het project;
• Assisteren met bewaken financiële voortgang en actualiseren van de business case

Achtergrond opdracht
De afdeling is bezig met een groot ICT project waarin een gemeenschappelijke digitale werkomgeving wordt gerealiseerd voor medewerkers. Daarom heeft het project behoefte aan een projectondersteuner om de projectmanager en het team te ondersteunen. We zoeken hiervoor een zelfstandige projectondersteuner/PMO met ICT kennisvoor gemiddeld 20 uur per week.

Eisen
– CV en motivatie dienen in het NL aangeleverd te worden
– Relevante opleiding en certificering (P3O, Prince2)
– Je beschikt over basiskennis van ICT of beschikt over relevante ervaring om het ICT vakjargon voldoende te kunnen begrijpen
– Projectmanagement
– Informatieanalyse
– Organisatietalent met een flexibele instelling, verantwoordelijkheidsgevoel en is stressbestendig binnen de geplande deadlines te kunnen leveren / 2 jaar ervaring
• Aantoonbare, relevante werkervaring op het gebied van commerciële en/of overheidsdienstverlening op het gebied van ICTdienstverlening;
• Ervaring met Office, Principal Toolbox, SharePoint, Skype for Business; basiskennis van financiële structuren om maken/herijken business case te ondersteunen
• Je bent flexibel;
• Je werkt gestructureerd en nauwkeurig;
• Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en kunt zelfstandig werken;
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• In jouw werk kun je goed omgaan met deadlines en kun je snel schakelen van een korte, uitvoerende vraag naar tactisch/strategische vraagstukken;
• Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk, weet de dingen voor elkaar te krijgen en schakelt hierbij soepel tussen de verschillende stakeholders, bent verbaal en schriftelijk vaardig, bent initiatiefrijk en resultaatgericht en hebt een hoog energieniveau;

Competenties
– pragmatisch, planmatig, organisatiesensitief, resultaatgericht, daadkrachtig, communicatief, stevige persoonlijkheid en tegelijkertijd dienstbaar

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners