Interim Projectmanagement ondersteuner (PMO) #KRTZ1292584

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 2 december 2020
Reageren tot 3 december 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 55 per uur
Branche Techniek | Engineering, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Daarom wil je op deze opdracht bij de opdrachtgever werken

  • Je wilt werken in projectteams in de wereld van IT die de operatie ondersteunt.
  • Je bent in staat om zelfstandig de interne projectbeheersing te organiseren zodat de projectmanager de hand vrij heeft om de omgeving te managen.
  • Van overleggen weet jij de vastlegging goed uit te voeren.

Dit ga je doen
Als projectmanagementondersteuner ben je verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, samenhang, documentatie, communicatie  en rapportage van een of meer projecten. Je ondersteunt de projectmanager bij de uitvoering van de projecten en hanteert daarbij de interne richtlijnen en werkwijzen voor projecten. Je zorgt voor een goede voorbereiding van stuurgroepen en andere voorkomende overleggen en doet daar verslag van. Daarnaast houd je je bezig met het organiseren van bijeenkomsten en boeken van ruimtes, inkoop van offertes en facturering en overige voorkomende werkzaamheden.

Jouw inzet loopt in beginsel tot september 2021. Dit omdat de verbetermaatregelen van een van de projecten ingaande dienstregeling 2022 operationeel moeten zijn.

Eisen waaraan je moet voldoen:

Wij zoeken een collega die langere tijd als projectmanagementondersteuner in een (groot) project heeft gewerkt. In een grote organisatie zodat je gewend bent te werken volgens bestaande standaarden. Ons beeld is dat je voldoet aan de volgende eisen:

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in ondersteuning; in een rol als PMO’er in projecten in grotere organisaties;
  • Je bent 20 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een stevige persoonlijkheid met een resultaatgerichte instelling;
  • Je hebt een sterke overtuigingskracht;
  • Je hebt analytisch denkvermogen;
  • Je denkt probleemoplossend en je ziet altijd nieuwe kansen;
  • Uitstekende beheersing van programma’s voor PMO zoals MS Office en SharePoint.
  • Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 16 sep 2024    Expertise: Overig (Training / Educatie / Coaching)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 17 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker, Inkomensconsulent, Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners