Interim Projectleider Zaaksysteem #KRTZ6753087 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Projectleider Zaaksysteem #KRTZ6753087

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 februari 2021
Reageren tot 15 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 28 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Wil jij je tanden zetten het uitfaseren van het oude zaaksysteem, met de daarbij horende migratie van data naar het nieuwe zaaksysteem (lopende zaken) en het pre-depot? Wil jij je als projectleider inzetten voor het snel en gedegen vervangen van het oude door het nieuwe zaaksysteem (reeds ingekocht aanwezig, maar nog niet ingericht)? Ben jij een ervaren projectleider die kennis heeft van zaaksystemen en zaakgericht werken? Vind je het een uitdaging die kennis en inzet mee te nemen naar onze organisatie waar we in een tijdsbestek van 6 maanden de vervanging van het zaaksysteem willen realiseren (en al op hoofdlijnen idee hebben hoe we dat willen doen)? Heb je een beeld bij de project-onderdelen: migratie, inrichting, processen en adoptie? En kun je je een voorstelling maken van digitale archivering (pré-depot) en migratie naar het nieuwe zaaksysteem? Ligt jouw kennis op het snijvlak van functioneel- en Informatiebeheer? Geef je graag leiding aan het projectteam, waarvan ook twee trainees onderdeel uitmaken? Dan zoeken we jou!

Goede dienstverlening en efficiënte uitvoering vormen de basis. Dat doen we steeds meer zaakgericht: projectmatig, gestructureerd, procesgericht en met maximaal gebruik van digitalisering, bijvoorbeeld door de invoering van de e-handtekening, e-mandaat etc. Dat kan zeer complex zijn, denk bijvoorbeeld aan een snelle vervanging van het zaaksysteem. Als projectleider vervanging zaaksysteem krijg je de verantwoordelijkheid over het project vervanging zaaksysteem, één van onze prioriteiten binnen I&A. De urgentie is hoog; in slechts 6 maanden willen we het project afronden. Dat betekent strakke projectplanning, uitstekende samenwerking binnen de vakteams van I&A alsook een goede afstemming met vakafdelingen. De extra uitdaging die we voor je hebben, is dat er terzelfder tijd ook een programma loopt ter verbetering van processen waarbij datzelfde zaaksysteem een centrale rol speelt. Samenwerken met dit programma en oog hebben voor elkaars belangen is daarbij essentieel. Je hebt je projectdoelen op orde en houdt tijd, uren, kwaliteit en geld goed in de gaten, maar als het nodig is ben je ook pragmatisch en flexibel. Risico’s signaleer je tijdig en je doet verbetervoorstellen met duidelijke opties en gevraagde besluiten. Omdat je het grote geheel niet snel uit het oog verliest, luisteren we graag naar jouw adviezen over samenhang tussen projecten of over prioriteiten en richting. Zoek jij de uitdaging in een complex project in een bestuurlijke omgeving?

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Minimaal een afgeronde hbo master opleiding op het gebied van ICT of projectmanagement (vb: Prince 2).
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan met ICT-projecten binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 8 jaar.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met vervanging zaaksysteem (duidelijk weergegeven in het cv middels referentie projecten).
4. Aantoonbare werkervaring als Projectleider met functioneel– en informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv).
5. Aantoonbare werkervaring als Projectleider met het leidinggeven aan een projectteam en het begeleiden van junior medewerkers / trainees in de afgelopen 5 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 26 jul 2021    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 14 jun 2021    Expertise: MarCom adviseur, Overig (Communicatie), Overig (Marketing)
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 18 jun 2021    Expertise: Medewerker Marketing & Communicatie, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 15 jun 2021    Expertise: Administratief medewerker, Financieel medewerker, Overig (Sociaal Domein), Overig (Administratief)

Onze partners