Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmanager
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Het Programma Publieksdienstverlening werkt dagelijks aan het verbeteren van de dienstverlening aan inwoners en ondernemers. Denk daarbij aan het door ontwikkelen van onze dienstverleningskanalen: website, telefonie en webcare. Het door ontwikkelen van vaardigheden van medewerkers en ook het werken met dienstverleningsdata. Ook bieden we binnen het programma technische voorzieningen voor inwoners. Denk daarbij aan Videobellen, Klanttevredenheidsonderzoeken en Slim Melden. Deze laatste drie technieken gaan we dit jaar opnieuw aanbesteden. Daar word jij als projectleider op ingezet.
Je taken zijn:
Als projectleider neem jij verantwoording voor de realisatie van de aanbestedingen. De implementatie valt voor nu buiten scope van de opdracht. Concreet betekent dit dat je:
– De eisen en wensen van de organisatie ophaalt voor zowel het Videobellen, de Klanttevredenheidsonderzoeken en Slim Melden.
– De eisen en wensen samen brengt in een programma van eisen en wensen.
– De aanbesteding bespreekt met de afdeling inkoop om samen af te wegen welke vorm van aanbesteding passend is. (Dit kan een meervoudig onderhandse aanbesteding zijn maar mogelijk ook een Europese aanbesteding).
– Nauw in contact bent IT om de technische vereisten te bespreken.
– Zorgt voor de publicatie van de aanbestedingen en de selectie.
Harde eisen:
- CV volledig in het NL.
- Je hebt een wo opleiding.
- Je hebt minimaal 5 tot 10 jaar ervaring als projectleider/manager in complexe situaties.
- Je heb 1 tot 5 jaar aantoonbare ervaring binnen het dienstverleningsdomein van gemeenten.
- Je hebt aantoonbare ervaring met aanbesteden en ook Europese aanbestedingen van IT voorzieningen.
- Je hebt sociale skills, je bent open-minded en nieuwsgierig.