Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement > Projectmanager, ICT - Projectmanagement > Projectmanager ICT, ICT - Projectmanagement > Programmamanager ICT, ICT - Projectmanagement > Overig (ICT - Projectmanagement)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Opdracht
Voor de uitvoering van de nieuwe Wet inburgering vanaf 1 januari 2022 is een regiesysteem nodig ter ondersteuning aan de uitvoering, registratie en monitoring van de Wet inburgering. We zijn op zoek naar een projectleider die de werkprocessen van de Wet inburgering in kaart brengt en het projectplan schrijft. Je levert een projectplan op met de volgende onderdelen:
1. Een beschrijving van de gewenste administratieve en bedrijfsprocessen.
2. Een beschrijving van de ketenprocessen met derden (COA, DUO etc) samen met ICT-
leveranciers.
3. Een implementatieplan van de ICT-voorziening.
4. Een begroting inclusief dekkingsvoorstel voor de aanschaf en implementatie
van de ICT-voorziening.
Eisen:
1. Een afgeronde Prince2 opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen het Sociaal Domein;
3. Aantoonbare werkervaring met het succesvol implementeren van Informatie- en ICT-voorzieningen;
4. Beschikbaar voor het implementeren van de Informatie- en ICT-voorzieningen na het succesvol opstellen van het projectplan.
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar als projectleider in een project Informatie- en ICT-voorzieningen (benoem dit duidelijk in het cv.);
6. Aantoonbare werkervaring met het maken van een Projectplan met beschrijvingen van administratieve en bedrijfsprocessen, het beschrijven van ketenprocessen met derden en/of met een implementatieplan inclusief begroting en dekking (benoem dit concreet in het cv.);
7. Aantoonbare kennis van de Participatiewet is een pré.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.