Interim Projectleider implementeren #KRTZ3518043

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 augustus 2021
Reageren tot 12 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Oosterhout
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2021
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor de ondersteuning bij het oplossen van incidenten en het doorvoeren van wijzigingen en, voor het ondersteunen van facilitaire processen wordt nu, Planon gebruikt.
Momenteel worden de servicemanagement processen opnieuw beschreven en ingericht. De organisatie is voornemens hiervoor één softwareoplossing te implementeren die zowel servicemanagement processen als ook de huidige facilitaire processen goed ondersteund en optimaal aansluit op de processen van onze leveranciers/ ketenpartners.
We zoeken een projectleider die hiervoor eerst onderzoek initieert en daarna het project implementeert:

  • haalbaarheidsonderzoek uitvoeren dat moet leiden tot een keuze uit Planon of TopDesk
  • Inrichten en configureren van de softwareoplossing voor optimale ondersteuning van deze processen
  • Inrichten en implementeren van de uitwisseling met de meest relevante leveranciers
  • Inrichten van de beheerorganisatie
  • Ondersteunen bij implementatie en gebruik van de nieuwe oplossing.
  • Adviseren over inrichting en inhoud processen incidenten- en wijzigingenbeheer

Eisen waaraan je moet voldoen:

  • beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau's
  • denkt in servicetermen en aan organisatiesensitiviteit
  • beschikt over een stevige persoonlijkheid, is proactief en samenwerkend
  • meer dan 5 jaar projectmanagement ervaring
  • Prince II practitioner
  • diepgaande kennis van en meerdere jaren ervaring met het implementeren van ITSM-processen en tooling hiervoor in een organisatie
  • kennis van en ervaring met zowel Planon als TopDesk

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners