Interim Projectleider ICT #KRTZ4095104

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 augustus 2021
Reageren tot 5 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 10 maart 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een helder gedefinieerde opdracht met haalbare doelstellingen. Tijd, mensen, middelen en instrumenten die op het juiste moment beschikbaar zijn. Onderhouden van contacten met opdrachtgevers en stakeholders. Voortgangsrapportages en kostenoverzichten waarmee projecten binnen de kaders blijven. Het leveren van voorspelde output, binnen de tijd en binnen het budget. Evaluaties waar de organisatie van leert. Je gaat projecten leiden op het gebied van ICT maar ook projecten voor het ontwikkelen, aanpassen en/of verbeteren van bedrijfsprocessen, waar de ontwikkeling of aanpassing van ICT onderdeel van uitmaakt. Jij, als vakbekwaam projectleider, hebt ongetwijfeld ideeën hoe jij op deze manier kunt én wilt bijdragen aan een moderne informatievoorziening die de gemeente optimaal ondersteunt.

De komende jaren vinden we onze ICT opnieuw uit, zodat we goed voorbereid voorsorteren op de digitale transformatie. We ontwikkelen ons daarmee de komende jaren naar één open en betrouwbare digitale overheid die, samen met anderen, innovatieve taken en diensten levert in de overheidsketen. Van ‘run’ naar ‘change’, anticiperend op de ontwikkelingen van morgen zonder de betrouwbaarheid van vandaag te verliezen. We gaan op avontuur en daar hebben we jou bij nodig. We gaan heel goed naar je luisteren en oprecht blij zijn met de manier waarop jij je rol als projectleider invult. Doe je mee?

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde wo bachelor opleiding;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Projectleider ICT binnen een overheidsorganisatie;
3. Aantoonbare werkervaring met ICT beheer (ITIL) in de afgelopen 3 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring met projectleiding volgens de Prince2 methodiek in de afgelopen 3 jaar;
5. Aantoonbare werkervaring binnen een 100.000+ gemeente in de afgelopen 7 jaar;
6. Aantoonbaar in het bezit van het certificaat Scrum Master-I.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: Financieel medewerker, Overig (Financieel)

Onze partners