Interim Projectleider ICT #KRTZ5177458

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 september 2021
Reageren tot 29 september 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Rijswijk
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 februari 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voorbereidende werkzaamheden zijn in volle gang en is het project in de fase gekomen dat alle benodigde ICT functionaliteit afgestemd, ontworpen en gerealiseerd moet worden. Om dit in goede banen te leiden is er besloten om een ICT Projectleider aan te stellen.

De taken van de projectleider ICT:

– Inventariseren en afstemmen van de eisen en wensen inzake de ICT- infrastructuur functionaliteiten met de verschillende toeleveranciers en stakeholders, waarbij in eerste instantie de prioriteit ligt op de fysieke back end infrastructuur (MER, SER’s, interne en externe bekabeling, etc.). Dit vanwege de datum waarop de eerste “bewoners” gebruik gaan maken van het pand;
– Het afstemmen en borgen van het beheer van de verschillende ICT-componenten tussen de betrokken partijen;
– Het vastleggen, uitzetten, coördineren en bewaken van activiteiten richting interne en externe leveranciers;
– Het opstellen, bewaken van planningen i.s.m. de overige projectleiders;
– Deelname aan werkgroep ICT;
– Voortgangrapportage aan stuurgroep;
– Het pro-actief signaleren en melden van knelpunten op het vlak van budget, functionaliteit en doorlooptijd;
– Adviseren van stakeholders inzake inrichtingskeuzes;
– Het maken van kostencalculatie/begrotingen m.b.t. ICT-infrastructuur functionaliteiten en deze ter goedkeuring voor leggen aan de stuurgroep;
– Opstellen van een vervolg plan van aanpak/advies aan het einde van zijn/haar inzet over de nog te realiseren ICT-functionaliteiten inclusief een statusoverzicht per functionaliteit;
– Alle bijkomende werkzaamheden welke noodzakelijk zijn om deze opdracht tot een goed einde/resultaat te brengen.

Eisen:

1. Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider ICT in de afgelopen 15 jaar.
2. Uiterlijk per 1 oktober 2021 beschikbaar voor minimaal 32 uren in de week.
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider ICT binnen de lokale overheid in de afgelopen 8 jaar.
4. Aantoonbare werkervaring met projecten op het gebied van ICT-infrastructuur en ICT-faciliteiten (duidelijk weergegeven in het cv).
5. Een afgeronde hbo bachelor opleiding.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Tilburg    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Agile coach, Scrum master ICT

Onze partners