Interim Projectleider Doorontwikkeling Zaaksysteem #KRTZ7367960

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 28 juli 2021
Reageren tot 2 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 28 juli 2021
Aantal uur 12 uur, 16 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Gemeente, Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Projectleider ben je verantwoordelijk voor het inrichten van de projectorganisatie, het maken van (deel)projectplannen, het bewaken van scope, tijd, geld en kwaliteit, het realiseren van rapportages, het onderkennen van en accuraat reageren op mogelijke risico’s. Je bent in staat om meerdere (deel-) projecten gelijktijdig aan te sturen en weet als geen ander verwachtingen te managen naar alle betrokken stakeholders (op verschillende niveaus) en opdrachtgever.

Je hebt een coördinerende en bewakende rol waarbij je zorg draagt voor een optimale samenwerking tussen de (deel)projectteam(s), de rest van de organisatie en andere (externe) partijen. Een belangrijke taak van de projectleider is het ontlasten van teamleden in sleutelposities door het maken/bewaken van de werkverdeling.

Je vindt het leuk om kennis te delen en je bent leergierig, collegiaal en communicatief ingesteld. Je hebt overzicht en overtuigingskracht en weet een team te motiveren en vervult daarin een voortrekkersrol.

De volgende opdrachten/deelprojecten dienen in ieder geval te worden opgepakt/voortgezet:

  • Inrichten digitaal ondertekenen binnen zaaksysteem.nl
  • Inrichten digitaal verstrekken producten/diensten
  • Versterken inrichting archieffunctie zaaksysteem.nl
  • Inrichten/verbeteren functioneel beheerprocessen zaaksysteem.nl
  • Realiseren/implementeren koppeling zaaksysteem.nl en key2financien
  • Realiseren/implementeren koppeling zaaksysteem.nl MijnOveheid (berichtenbox en lopende zaken)
  • Verbeteren bestaande koppeling zaaksysteem.nl met omgevingsloket online (OLO)
  • Verbeteren inrichting zaaktype voor proces omgevingsvergunning

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Beschikbaarheid 12 – 16 uur per week, tot en met 31 december 2021.
2. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij of in opdracht van een gemeentelijke overheid op het gebied van projectmanagement;
4. Aantoonbare werkervaring met projecten binnen de gemeentelijke informatievoorziening;
5. Aantoonbare werkervaring met de implementatie en koppeling van zaaksystemen.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners