Interim Projectbeheerser #KRTZ8751091

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 januari 2023
Reageren tot 16 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 29 februari 2024
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 80 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Ben jij het aanspreekpunt van de programma manager daar waar het gaat om alle bedrijfsvoeringprocessen zoals de sturing & verantwoordingscyclus, audit & control en verantwoordingsrapportages.

Zo lever jij jouw bijdrage aan de programma's!

Je levert jouw bijdrage als programma beheerser aan het programma Slimme financiering & Participaties, de CIO-Office en het aanjaagprogramma Innovatieve Organisatie.

Het programma Slimme financiering en participaties is een schakel tussen overheden, ondernemers en onderwijs. Het aanjaagprogramma Innovatieve organisatie richt zich op de doorontwikkeling naar aan gastvrije, slimme en innovatieve bedrijfsvoering. De CIO office faciliteert de organisatie met moderne advisering, middelen en kaders, die het mogelijk maken om samen te werken binnen onze netwerken. 

Als programmabeheerser ben je verantwoordelijk voor de beheersing van tijd, geld, scope, informatie, organisatie en risicobeheersing. Zowel binnen als buiten het programma ben je aanspreekpunt voor alle bedrijfsvoeringprocessen zoals de sturing & verantwoordingscyclus, audit & control en verantwoordingsrapportages. Je houdt een dashboard bij, verzorgt de voortgangsrapportages en je werkt mee aan het opstellen van het jaarlijkse werkplan/begroting. Je faciliteert de overkoepelende overlegvormen binnen het programma en vervult een aanjagende rol in het standaardiseren en verbeteren van processen waaronder documentbeheer. Voor wat betreft de bedrijfsvoeringsvraagstukken ben je zowel sparringpartner voor de programmamanager, de projectleiders/opdrachtnemers binnen het programma als ook de interne collega’s. Je maakt deel uit van het programmateam en je werkt nauw samen met de programmabeheersers van aanverwante programma’s. Daarnaast maak je deel uit van de vakgroep programmabeheersing en draag je van daaruit bij aan de ontwikkeling van het vakgebied.

 

FUCNTIE EISEN – EN WENSEN:

Wat breng je mee?

In deze functie is het belangrijk om een goede helicopterview te hebben over alle bedrijfsvoeringsvraagstukken, je bent in staat om te schakelen tussen de programmamanager, de verschillende projectleiders en concern. Je bent een echte teamspeler en kunt gemakkelijk omgaan met veel verschillende interne en externe partijen en hun belangen. Hierin blijf je onafhankelijk en ben je in staat om de lead te nemen en regie te voeren. Je weet complexiteit terug te brengen tot hanteerbare brokken informatie. Je bent dynamisch, flexibel en je weet in te spelen op een programma dat zich continue ontwikkelt. Je denkt procesmatig en weet doorlopend verbeterslagen te maken. Je hebt een grote affiniteit met data- en informatievraagstukken.

  • Tarief is maximaal €80,- all-in (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als aanspreekpunt voor alle bedrijfsvoeringprocessen, zoals de sturing & verantwoordingscyclus, audit & control en management rapportages. Binnen een overheidsorganisatie.
  • Aantoonbare ervaring als adviseur van managers en als schakelpunt tussen management en projectleiders daar waar het gaat om de GROTIC aspecten, bij voorkeur in een overheidsorganisatie. 
  • Beschikt over minimaal een financieel economische afgeronde HBO opleiding, in de richting van bedrijfskunde. 
  • Je hebt ruime ervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur in een politiek- bestuurlijke dynamische omgeving. 

Interviewplanning

We streven ernaar om de gesprekken te houden in de 3e of 4e week van Januari 2023.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners