Interim Projectadministrateur #KRTZ6356283

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 december 2022
Reageren tot 20 december 2022
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 juni 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Gezondheidszorg I Welzijn

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Samenvatting
Ben jij die hulpvaardige en nauwkeurige persoon die graag de financieel administratieve kant van projecten voor zijn/haar rekening neemt? Reageer dan op deze functie van projectadministrateur waarbij je onderdeel gaat uitmaken van het nieuwe Projectenbureau.

Functie inhoud
Het team Projectadministratie is verantwoordelijk voor een juiste projectadministratie van projecten die voldoet aan de relevante interne en externe wet- en regelgeving. Hiertoe zorg je voor zowel de inrichting van een project, alsook de uitvoering, monitoring en financiële verantwoording van de projecten. Je beoordeelt subsidievoorwaarden ten behoeve van de inrichting van een project en voert interne overboekingen, personele mutaties en facturatie uit in overleg met projectcontroller en projectleider. Daarnaast stel je project, afdelings- en divisierapportages met gevalideerde informatie.
Je bent onderdeel van een team van projectadministrateurs en projectcontrollers dat gezamenlijk verantwoordelijk is voor het leveren van de afgesproken producten en diensten aan meerdere divisies. De organisatie werkt volgens de principes van continu verbeteren, waarbij je deelneemt aan kwaliteitsprojecten en met ideeën en suggesties komt voor verbeteracties en het oplossen van knelpunten.
 

    FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

    Wat breng je mee?

    • Je hebt een MBO- of HBO opleiding afgerond en in grote mate affiniteit met het beheren van administratie en in het bijzonder met financiële projectadministratie.
    • Je bent bekend met project- en procesmatig werken en heb je al enkele jaren ervaring in een financiële en/of administratieve functie.
    • Bij voorkeur heb je kennis van systemen als SAP en Microsoft Excel of ben je in staat om het werken met dergelijke systemen je snel eigen te maken.
    • Je bent vaardig in het opstellen en toelichten van overzichten en analyseren van trends en je werkt nauwkeurig en georganiseerd.
    • Verder vindt je het plezierig om ondersteunend bezig te zijn en werk je graag samen in een team.
    • Je werkt planmatig en zorgt ervoor dat het beheer van de projectenportefeuille op orde is door te anticiperen op toekomstige taken en onderscheid te maken tussen hoofd- en bijzaken.
    • Je bent kwaliteitsgericht en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken in de Nederlandse taal.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 31 jan 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Content specialist, Copywriter, Online redacteur, Content creator, Overig (Webredactie)
    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 5 feb 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 feb 2023    Expertise: Content specialist, Online marketeer, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Design & Multimedia), Overig (Webredactie), Overig (Marketing)

    Onze partners