Interim Product Owner #KRTZ6467246

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 29 april 2020
Reageren tot 30 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Binnen de afdeling ligt er de uitdaging om een nieuwe datawarehouse te bouwen. Op dit moment heeft de afdeling nog te maken met de nodige systemen. Tegelijkertijd wordt de afdeling gevraagd te participeren in allerlei nieuwe projecten met externe deadlines. Daarnaast, gegeven druk en prioriteringsvraagstukken, is het van belang dat de stakeholders goed gemanaged worden. Voor met name de uitvoeringskant van het up-to-date houden van de diverse backlogs (aansturing scrum teams, management van de backlog) zoeken we een Product Owner. Deze Product Owner zal dan met name ingezet worden op het project.

Impact creëren
Als PO heb je de beschikking over een (of meerdere) ICT team(s). Jij coördineert de implementatie van het aan jou toegewezen onderwerp en schakelt veel met de diverse partijen binnen (en daarbuiten). Jij zorgt ervoor dat wij de deadlines van dit programma kunnen halen en bewaakt de totale back-log van dit programma. Voor het uitwerken van de inhoudelijke change vraagstukken zoek je de samenwerking op met andere PO’s, Business Managers, Business Analisten, IT Developers, de operationele externe rapportage teams, experts in (nieuwe) regelgeving en productspecialisten. Je denkt proactief mee met de kansen voor de business en je toetst ideeën op impact, haalbaarheid en compliance. Daarnaast treed je sturend op in de besluitvorming van business wensen naar ICT oplossingen. De belangrijke taken zijn het vertegenwoordigen van het klantbelang, managen van de stakeholders, samenwerken met de ontwikkelteams, beheren van de backlog en bewaken van de voortgang.

Eisen

Dat klantgerichtheid, sterke drive om resultaten te behalen, stressbestendigheid, initiëren en goede communicatieve skills onmisbaar zijn voor deze functie is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je jezelf in onderstaande checklist herkent:
– HBO/WO achtergrond/niveau (in de richting financieel, economisch of IT);
– Minimaal 5-10 jaar werkervaring en in staat een bijdrage te leveren op hoog professioneel en intellectueel niveau;
– Stakeholder management is je tweede natuur;
– Gedegen kennis van finance en risk management;
– Sterke analytische en conceptuele vaardigheden, in staat om business requirements te vertalen in impact op processen en systemen;
– Ervaren met Agile, Lean en Scrum;
– Kennis van databases, datawarehouses;
– Kennis van data management concepten zoals lineage, monitoring van data kwaliteit en issue management;
– Sterke kennis van control en in staat om controls voor SOx en audit toe te lichten; in staat om een control framework te ontwerpen.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 16 sep 2024    Expertise: Overig (Training / Educatie / Coaching)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 17 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker, Inkomensconsulent, Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners