Interim Product Owner – Key User #KRTZ3670997

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 april 2020
Reageren tot 14 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur, 40 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Techniek | Engineering, Industrie, Gas | Energie | Water
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Product Owner/Key User

De afdeling Customers & Markets Nederland (CMN) is het centrale aanspreekpunt voor onze aangesloten klanten en systeemklanten en bestaat uit twee teams. Het Markets team is verantwoordelijk voor de nationale en internationale marktontwikkeling. Het Customers team vertegenwoordigt de organisatie bij de klant en de klant binnen de organisatie. Dit team is verantwoordelijk voor klantenservice, de klantrelatie, contracten met klanten en coördineren van de facturatie naar onze fysiek aangesloten klanten en onze systeemklanten die een rol hebben.

Ter tijdelijke vervanging van een van onze medewerkers zijn wij op zoek naar een

Key User / Product Owner CM

Wat doe je als Key User / Product Owner CM?
Als key user ben je vanuit de afdeling Customers & Markets hét aanspreekpunt voor alle IT gerelateerde zaken, je kent immers deze systemen door en door en hebt veel kennis van de bedrijfsprocessen. Jij zorgt er dan ook voor dat je collega's probleemloos met de IT systemen kunnen werken. Ook help je waar nodig externe relaties bij hun geautomatiseerde bericht uitwisseling

Als Product Owner vertegenwoordig je het belang van de gebruikers van het door de organisatie gebruikte CRM Dynamics systeem. Aan de hand van de visie op CRM weeg je de belangen van de verschillende afdelingen die van CRM gebruik maken en maak je keuzes met welke prioriteit User Stories door het CRM ontwikkelteam opgepakt moeten worden.

Wat zijn je belangrijkste taken?
• Vraagbaak, trouble shooter en opleider voor eindgebruikers met betrekking tot de door de afdeling gebruikte IT systemen, te weten CRM Dynamics, SharePoint, MS Office, de Self Service Portal en een aantal maatwerk systemen;
• Vertegenwoordiger van de eindgebruikers richting de IT afdeling, daarbij beoordeel je de door IT opgeleverde functionaliteiten;
• Product Owner voor CRM Dynamics conform de SCRUM methodiek;
• Controleren op data kwaliteit en gebruikers opleiden om kwaliteit te verhogen;
• Het realiseren en beheren van werkinstructies;
• Zelfstandig configurable changes uitvoeren.

Wat verwachten wij van jou?
• CV volledig in het Nederlands;
• Minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Ervaring met klantprocessen en klantcontacten;
• Affiniteit met IT in het algemeen en CRM Dynamics in het bijzonder;
• Je kunt goed overweg met hoog complexe business processen en kan deze snel doorzien;
• Je bent in staat om IT wensen van gebruikers te vertalen naar een User Story en een business case;
• Je hebt geduld en bent in staat om complexe systemen op een eenvoudige manier uit te leggen;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal.

De nadruk ligt minder op de IT kant en meer op de consultancy skills. We zijn dan ook niet op zoek naar een Dynamics developer.
Remote werken is mogelijk.
Beschikbaarheid: 40 uur, 32 bespreekbaar maar liever niet ivm de workload.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Projectmanager, Programmamanager, Overig (Projectmanagement), Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 18 sep 2024    Expertise: Projectcontroller, Overig (Financieel)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)

Onze partners