Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Management & Consulting > Processpecialist
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Onderdeel van onze proactieve service is ervoor zorgen dat onze klanten 24/7, 365 dagen per jaar, gebruik kunnen maken van onze producten en diensten. Jouw expertise in incidentmanagement en verandermanagement helpt jou hierbij om een optimale dienstverlening neer te kunnen zetten. Daarnaast kan je business data en de input van de klant, vertalen naar IT oplossing en het inrichten van nieuwe processen. Kortom, jij bent als Procesmanager betrokken bij het gehele proces van A tot Z en slaat de brug tussen IT en de business. Dit alles doe je zonder het doel uit het oog te verliezen, onze klant optimaal bedienen.Â
Impact creëren
• Je identificeert mogelijkheden ter verbetering van de dienstverlening aan onze klanten. Dit doe je door de business te vertalen naar input voor IT en visa versa.Â
• Je bent in staat om snel kennis op te doen, te gebruiken en uit te voeren. Je ontdekt waar de juiste oplossing ligt met behulp van bijvoorbeeld de lean methodiek.
• Samen met je mede procesmanagers in team Spiders zorg je ervoor dat de processen up to date zijn.
• Je implementeert veranderingen binnen de gestelde deadline en zorgt ervoor dat deze goed en met de juiste kwaliteit ‘landt’ in de operatie, zonder dat dit ongeplande impact heeft bij onze klanten.Â
De Tribe B2B Services bundelt samen de krachten om makkelijk integreerbare betaal-, identificatie- en datadiensten aan bedrijven aan te bieden. Hierbij neemt de Tribe de rol van Payment Service Provider (PSP’er), Digital Identity Service Provider (DISP) en Data Services Provider in. Binnen het team werk je volgens de Agile werkwijze en zoek je zowel binnen als buiten het team de samenwerking op met je collega’s. Als Agile team medewerker sta je open voor feedback/leerervaringen en deel je je kennis.
Natuurlijk ben jij klantgericht, heb je overtuigingskracht, een analytische blik en ben je resultaatgericht. Je weet onder veranderende omstandigheden complexe problemen op te lossen. Als het niet linksom kan, dan ga je rechtsom, je rust niet voor je dé oplossing hebt. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Procesmanager.
Daarnaast is het belangrijk dat je beschikt over:Â
• HBO denk- en werkniveau;
• Ervaring in Sales activiteiten binnen support;Â
• Ervaring met het werken in Agile teams in een complexe en dynamische omgeving;
• Ervaring met het analyseren, ontwerpen en implementeren van bedrijfsprocessen;
• Ervaring met werken binnen de bank en/of affiniteit met de acquiring wereld;
• Communicatief sterk en niet bang om onze belangen te behartigen richting onze stakeholders binnen en buiten de tribe;
• Kennis van het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten met een sterke klantfocus..
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief