Interim P&O medewerker #KRTZ9325349

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2023
Reageren tot 12 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 december 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 60 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: P&O medewerker (24 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 31 december 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24  uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 13 april 2023 om 08:00 uur

Ben je een ervaren P&O medewerker die zin heeft om, samen met onze P&O medewerker, aan de slag te gaan met de ondersteunende/ administratieve P&O werkzaamheden? Er ligt genoeg werk voor je klaar. Bulkwerk, daar krijg je energie van. We zoeken een echte uitvoerder met ervaring binnen de (gemeentelijke) overheid.

Wat ga je doen?
Samen met onze P&O medewerker ondersteun je de organisatie en team P&O bij in-, door- en uitstroom. Je kent het reilen en zeilen in een gemeentelijke overheidsorganisatie, waardoor je vrijwel direct aan de slag kunt. Dagelijks stem je de werkzaamheden af. Jij springt bij waar nodig, en daardoor werk je elke dag aan diverse administratieve taken. Je gaat aan de slag met het maken van contracten en arbeidsrechtelijke brieven (van arbeidsovereenkomsten tot ouderschaps- en zwangerschapsverlof, urenwijzigingen en functiewijzigingen). Ook zul je regelmatig bezig zijn met het verwerken van administratieve formulieren.

Jouw thuisbasis is de afdeling P&O. De afdeling maakt onderdeel uit van het domein bedrijfsvoering waar de staffuncties zijn ondergebracht. De afdeling is verantwoordelijk voor de advisering aan de organisatie op de genoemde werkvelden.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €60,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
    • Aantoonbare werkervaring met ondersteunende/ administratieve P&O werkzaamheden;
    • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
    • Aantoonbare kennis van RAP (benoem dit duidelijk in het cv.) is een pré;
    • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Visma Raet / Youforce;
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ondersteunende/ administratieve P&O werkzaamheden
    • opdrachtomschrijving vermeld (benoem dit duidelijk in het cv.).

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
    Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
    Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

    Onze partners