Interim Planner / Data Analist | omgeving Den Haag

Interim Planner / Data Analist | omgeving Den Haag

  • Publicatie datum:16 oktober 2019
  • Aantal keer bekeken 286
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO, HBO, Universiteit
    Ervaringsniveau Junior, Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 28-10-2019
    Eind datum 28-04-2020
    Branche ervaring Overheid, Gemeente
  • Soort contract ZZP, Tijdelijk projectcontract (payroll)
    ZZP tarief € 45 - €60, € 60 - €75
    Jaar salaris (CAO) €45.000 - €60.000
Opdracht omschrijving

Informatie

Interim opdracht – ZZP
Tijdelijke opdracht – payroll

 Inzet: 36 uur per week
 Branche: Gemeente, Overheid
 Locatie: omgeving Den Haag
 Contractvorm: Payroll contract, ZZP (freelance)
 Start: 28 oktober 2019
 Eind: 28 april 2020
 Verlenging mogelijk
 Opleiding: HBO, MBO
 Salaris: Marktconform Salaris
 ZZP tarief: Max. €62,- (all-in, vast tarief)

Omschrijving

Opdracht
De afdeling KCC/ Frontoffice Burgerzaken is in beweging. We zijn bezig om de aan- en besturing van de afdeling te professionaliseren. Een groot project in dit plan is het implementeren van een nieuw planningsprogramma (Symagic) en het inrichten en opzetten van een gedegen rapportagestructuur, op verschillende niveaus. We zoeken iemand die voor ons de basis wil leggen, een kwartiermaker strategisch workforce management voor het klantcontactcentrum en de balie.

De werkzaamheden:

  • Implementeren van nieuw planningssoftware (Symagic).
  • Uitvoeren gedegen informatieanalyse van werkstromen en capaciteit.
  • Analyse van informatiestromen: stuurinformatie, informatieverspreiding en informatie-behoefte.
  • Opzetten en implementeren van rapportagestructuur op medewerker en afdelingsniveau.
  • Het ontwikkelen fore-castingmodel en capaciteitsplan.
  • Strategische personeelsplanning (eventueel voorstel flexpool).
  • Flexibilisering van de personele inzet.

Eisen
1. Je beschikt over een afgeronde hbo opleiding met minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met bovengenoemde werkzaamheden.
2. Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding met minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met bovengenoemde werkzaamheden.
3. Aantoonbare werkervaring met alle onderdelen van het workforce managementproces binnen contact centers.
4. Aantoonbare werkervaring met alle onderdelen van het workforce managementproces binnen de overheid.
5. Aantoonbare werkervaring in de uitvoering en optimalisatie van personeelsplanning, forecast, rooster, capaciteitsplanning en rapportage.
6. Aantoonbare werkervaring met Symagic is een pré.

Deze opdracht heeft een uiterste reactiedatum om meegenomen te worden in de procedure. Deze datum is: maandag 21 oktober 2019