Interim Personeelsplanner #KRTZ6810826

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 augustus 2020
Reageren tot 27 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO, MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Let op: vanwege het spoedkarakter van deze aanvraag is dit een verkorte procedure. De aanvraag sluit hierdoor op 28-08-2020 om 14:00h.

Team Planning en Capaciteitsmanagement is verantwoordelijk voor zowel het bouwen van alle roosters in de eenheid, als voor de inhoudelijke (door)ontwikkeling van capaciteitsmanagement. Het team (in totaal 59 fte) bestaat uit planners, senior planners, adviseurs capaciteitsmanagement en de teammanager. Het team is volop in ontwikkeling.

De standplaats is in Den Haag, maar je kunt ingezet worden op verschillende locaties. In verband met de verhuizing van de planunit Scheveningen, naar ’s-Gravenhage, is het mogelijk dat je nog een aantal keer vanuit Scheveningen ingezet gaat worden.

Je verzorgt zelfstandig de roosters van de teams en afdelingen. Je houdt rekening met landelijke wetgeving, interne afspraken en resultaatafspraken op teamniveau. Tevens speel je met jouw planning in op onvoorziene omstandigheden, zoals verzuim. Je maakt ramingen voor de komende periode waarbij je in de gaten houdt of werkaanbod en benodigde capaciteit op elkaar aansluiten. Je werkt samen met andere planners en senior planners van je eigen planunit en met andere planunits.

Daarnaast:

  • Voorzie je de adviseurs capaciteitsmanagement en aangewezen medewerkers van relevante informatie voor hun (advies)werk;
  • Ondersteun en adviseer je de senior planner en de operationeel experts in de teams waarvoor je plant;
  • Bouw en stem je de fase van het conceptrooster tot en met het dagrooster op teamniveau af;
  • Heb je te maken met de inzet van medewerkers bij evenementen en incidenten, waarbij sprake kan zijn van ad hoc- en spoedwerkzaamheden.

Eisen:

  • Langer dan 3 jaar aantoonbare werkervaring als planner;
  • Werkervaring als Planner binnen de (semi)overheid;
  • Goede kennis van Microsoft Excel;
  • Gevolgde trainingen op het gebied van personeelsplanning.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners