Interim PA / Secretaresse #KRTZ6275073

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 23 december 2022
Reageren tot 2 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Veghel
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 16 juli 2023
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 42 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Persoonlijke en Facilitaire Ondersteuning

  1. Fungeert als eerste aanspreekpunt voor directie en leidinggevenden
  2. Regelt ondersteuning bij afspraken, vergaderingen en evenementen
  3. Ontlast directie en leidinggevenden door (ook in complexe situaties) werkzaamheden over te nemen

Plannen en organiseren

  1. Plant vergaderingen, afspraken en bijeenkomsten
  2. Bewaakt de beheersbaarheid van de agenda zowel qua werk als de werk-privé balans
  3. Bewaakt de uitvoering van gemaakte afspraken

Digitale ondersteuning

  1. Neemt werk uit handen door inzet van moderne digitale tools (office 365, Teams)
  2. Initieert doorontwikkeling digitale vaardigheden van zichzelf en anderen
  3. Verzorgt digitale archivering
  4. Verzorgt complexe, inhoudelijke, digitale correspondentie

Werkprocessen

  1. Verbetert werkprocessen

 

FUNCTIE EISEN / -WENSEN;

Je bent een ervaren persoonlijk assistent die proactief is en snel kan schakelen. Je kunt goed samenwerken maar ook zelfstandig weet je snel je weg te vinden. Je weet van aanpakken en afspraak = afspraak. Je bent digitaal vaardig en krijgt er energie van anderen daarin mee te nemen.

Je hebt een VOG die niet ouder is dan 3 maanden .

  • Tarief is maximaal €42,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
  • MBO, dit dient te blijken uit het cv.
  • Maandag tot en met donderdag en vrijdagochtend (in overleg een middag vrij).
  • 1 tot 3 jaar, dit dient te blijken uit het cv.
  • Kennis en ervaring met Microsoft office. Dit dient te blijkenuit het cv.
  • Kandidaat heeft ervaring als PA / directiesecretaresse.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Etten-Leur    Uiterste reactiedatum: 12 feb 2023    Expertise: Recruitment support, Overig (Recruitment), Overig (Administratief), Overig (HRM)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse), Informatiemanager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 8 feb 2023    Expertise: Informatie analist, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Houten    Uiterste reactiedatum: 6 feb 2023    Expertise: Service delivery manager, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement)

Onze partners