Interim Organisatieadviseur #KRTZ6122413

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 15 juli 2020
Reageren tot 19 juli 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 32 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau WO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Data + tijden intakegesprekken: 23 juli via webex conference call op persoonlijk device

Werkzaamheden    
Als organisatieadviseur van het Shared Service Center Organisatie en Personeel ondersteun je dienstonderdelen bij organisatie- en verandervraagstukken. Je begeleidt het proces, adviseert over de inhoud en schrijft mee aan adviesrapporten. De kern van deze opdracht richt zich op: het adviseren en uitvoeren van een organisatievraagstuk.

Opdrachtbeschrijving    
Het Shared Service Center Organisatie en Personeel heeft een intern adviesbureau dat deze directies ondersteunt bij organisatie- en verandervraagstukken. Het gaat specifiek on het adviseren en ondersteunen bij het inrichten van hun directoraat-generaal. Je werkt hierin samen met andere adviseurs vanuit onze afdeling.

•    adviseren over en begeleiden van het proces om te komen tot beeld/visievorming over de inrichting van het directoraat-generaal (procesbegeleiding)
•    waar nodig in afstemming met opdrachtgever inhoudelijk adviseren/voorstellen doen (o.b.v. analyse) over de benodigde inrichting van het directoraat-generaal (inhoudelijk advisering over organisatiestructuur en (her)inrichting)
•    het begeleiden van het traject, ervaring met organisatie inrichtingsvraagstukken (binnen de Rijksoverheid).

Kennis- en ervaringsaspecten    
•    Ervaring bij Rijksoverheid;
•    Kennis van en ervaring met inrichtingsvraagstukken;
•    WO-diploma bedrijfskunde of organisatiewetenschappen of aantoonbaar dat werk- en denkniveau;
•    Minimaal 5 jaar werkervaring als organisatieadviseur;
•    Goede kennis van veranderaanpak, verwachtingsmanagement;
•    Goede (actuele) kennis van de communicatie processen binnen grote organisaties en goede tot zeer goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden;
•    Hands on mentaliteit.

Competenties    
•    Bestuurssensitiviteit
•    Plannen en organiseren
•    Flexibiliteit
•    Overtuigingen, kritische vriend voor je contactpersoon
•    Samenwerken

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2024    Expertise: Corporate recruiter, Recruiter, Communicatieadviseur, HRM adviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 29 mrt 2024    Expertise: Consultant, Communicatieadviseur, Woordvoerder, Overig (Communicatie)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 19 mrt 2024    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 16 apr 2024    Expertise: Consultant, Projectmanagement ondersteuner, Projectmanager, Overig (Projectmanagement), MarCom adviseur, Projectmedewerker

Onze partners