Interim Office Support Medewerker | Administratief medewerker #KRTZ9334829 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Office Support Medewerker | Administratief medewerker #KRTZ9334829

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 augustus 2021
Reageren tot 9 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Lelystad
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 maart 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 35 per uur
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De office supporter ondersteunt afwisselend personen, teams, projecten, secretariaat, gebaseerd op de ondersteuningsvraag vanuit de afdeling Strategie & Beleid.
Denk aan plannen van bijeenkomsten soms fysiek vaak ook digitaal en de organisatie daaromheen, afstemmen met secretariaten, overzicht houden over de belangrijke deadlines. De taken bevatten secretariële én project ondersteunende activiteiten.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Volledige beschikbaarheid van 36 uur bij aanvang van de opdracht;
2. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2021;
3. Minimaal een afgeronde opleiding MBO niveau4 secretarieel/office management;
4. Minimaal 1 tot 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het uitvoeren van ondersteunende administratieve werkzaamheden als bijvoorbeeld agenda- en mail beheer (Outlook), verslaglegging en opstellen rapportages en het bewaken van deadlines;
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het plannen en organiseren van team- en netwerkbijeenkomsten, zowel fysiek als digitaal (MS Teams);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het verzorgen van in- en externe telefoon, het signaleren/constateren van bepaalde zaken en die bij de juiste persoon aangeven en het verzorgen van communicatieve uitingen voor in- en externe publicaties;
8. Aantoonbare werkervaring/stage(s) in de afgelopen 5 jaar bij een (semi-)overheidsinstantie.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2021    Expertise: Lean consultant, Processpecialist, Consultant, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur

Onze partners