Interim medior P&O adviseur #KRTZ4329540

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 april 2023
Reageren tot 11 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2023
Aantal uur 32 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 75 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: medior P&O adviseur (28 – 32 uur) 

Locatie: omgeving Arnhem
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 31 oktober 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 28 – 32 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 12 april 2023 om 10:00 uur

Team Strategie, Personele en Juridische Zaken

Het team is onderdeel van het domein Dienstverlening en bestaat uit ruim 20 medewerkers in de clusters P&O, PSA (Personeels- en Salarisadministratie), Inkoop & Juridisch. Doel van het team is het op integrale wijze verzorgen van interne adviezen, beleidsvorming en ondersteuning op het brede gebied van bedrijfsvoering.

Cluster P&O

Het cluster bestaat uit een senior P&O-adviseur/beleidsmedewerker, een P&O-beleidsmedewerker en 3 P&O-adviseurs, eventueel aangevuld met projectmedewerkers met een specifieke deskundigheid. In samenwerking met je P&O-collega’s ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, implementeren, actualiseren, uitvoeren van en adviseren over (onderdelen van) het P&O-beleid.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

Als P&O/HR-adviseur ligt het accent in je functie op de volgende werkzaamheden:

  • je adviseert, ondersteunt en bent een sparringpartner voor een aantal teammanagers bij de uitvoering van hun taken op het gebied van personeel en organisatie;
  • je informeert, ondersteunt en adviseert medewerkers van de betrokken teams over personele situaties;
  • je draagt het personeels- en organisatiebeleid uit en je zorgt voor draagvlak binnen de organisatie;
  • je informeert en spart met je collega P&O-adviseurs tijdig over de ontwikkelingen zodat jullie als eerste aanspreekpunt voor de teammanagers en medewerkers klantgericht en proactief kunnen acteren.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €75,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Beschikt over een relevante afgeronde HBO/ opleiding op P&O/HR gebied of vergelijkbaar
  • Minimaal 5 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij gemeentelijke organisatie(s);
  • Aantoonbare ervaring op het specifieke taakveld personeelsontwikkeling;
  • Aantoonbare ervaring bij het ondersteunen en adviseren van teammanagers en medewerkers;
  • Bij voorkeur ervaring met werken met youforce.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners