Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Voor een directe eindklant van een van onze partners zoeken wij een medewerker uitgifte Servicepunt IT.
Je dient rekening te houden met een intakegesprek op dinsdag 21 juli 2020.
Het Servicepunt IT is het loket voor uitgifte en inname van mobiele apparatuur aan medewerkers. Alle medewerkers hebben dus te maken met dit Servicepunt. Daarnaast is het Servicepunt IT verantwoordelijk voor de uitgifte, inname en (inhoudelijke) ondersteuning op laptops die zijn aangeschaft. Wij zoeken een toegankelijke, klantgerichte IT’er die als uithangbord voor de IT-organisatie kan fungeren?
De uitgiftemedewerker Servicepunt IT is een professional die:
- Zelfstandig kan fungeren als eerste aanspreekpunt voor gebruikers;
- Mobiele apparaten kan uitgeven en daarbij een gedegen toelichting verzorgt, afgestemd op het kennisniveau van de klant;
- Mobiele apparaten en accessoires kan voorbereiden op uitgifte;
- Mobiele apparatuur installeert, configureert en beheert;
- Apparatuur refurbisht en hardwarematig onderhoudt;
- De verschillende communicatie- en informatiebronnen van het Servicepunt up-to-date kan houden;
- Gelijktijdig meerdere administratieve systemen kan bijhouden;
- Professionele, grammaticaal correcte en inhoudelijk kloppende afhandeling van tickets verzorgt;
- Voorraad- en magazijnbeheer en bijbehorende logistieke werkzaamheden verricht;
- Bijdraagt en proactief reageert op mogelijke verbeterpunten binnen de huidige werkwijze;
- Zich niet laat afschrikken door een levendige werkomgeving waarin veel zaken gelijktijdig aandacht vereisen.
Functie-eisen
- Afgeronde mbo ICT niveau 4 opleiding of hoger;
- Enkele jaren relevante werkervaring op het gebied van ICT ondersteuning;
- Kennis van Windows 10, Android en iOS;
- Ervaring met en secuur in het werken met (financiële) administratieve systemen;
- Goed in het scheiden van hoofd- en bijzaken;
- Hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
- Proactieve en klantvriendelijke houding en uitstraling;
- Samenwerkingsgericht;
- Sterke communicatieve vaardigheden waaronder ook op een goede en begrijpelijke wijze in het Engels met klanten communiceren.
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.