Interim Medewerker Servicedesk ICT #KRTZ8020990

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 27 oktober 2021
Reageren tot 3 november 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Houten
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 8 augustus 2022
Aantal uur 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 48 per uur
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Als Medewerker Servicedesk geef je ondersteuning aan gebruikers bij vragen, los je storingen op en handel je meldingen af. Vanuit jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt vanuit de gebruikersorganisatie en meld  je storingen en problemen met applicaties en technische infrastructuur door naar specialisten in de 2e-lijn.

Samen met jouw collega’s van de Servicedesk vorm je ‘het gezicht’ van de afdeling I&A.
Je gaat daarom sensitief en dienstverlenend te werk. Daarnaast ga je het gesprek aan met gebruikers over reeds beschikbare informatie en gemaakte afspraken zoals te volgen procedures. Daarnaast zorg je voor zorgvuldige vastlegging van de afhandeling van meldingen in TOPdesk.

Andere werkzaamheden zijn: het uitreiken van werkplekapparatuur aan medewerkers en het uitvoeren van werkplekbeheer.

Eisen:

1. Minimaal een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau in de richting van ICT;
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker op een ICT Servicedesk in afgelopen 6 jaar;
3. Intentie om na 9 maanden kosteloos in dienst te treden bij de opdrachtgever;
4. Maximale reistijd 45 minuten enkele reis.
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met processen in TOPdesk in de afgelopen 4 jaar (vermeld duidelijk in het cv van wanneer tot wanneer je deze werkervaring met processen in TOPdesk hebt opgedaan);
6. In het bezit van certificaat ITIL Foundation – minimaal V3;
7. Basis kennis én werkervaring met MS Office 365;
8. Basis kennis én werkervaring met Mobile Device Management (Intune/Microsoft End Point Manager);
9. Basis kennis van Windows Active Directory;
10. Basis kennis én werkervaring met Virtual Desktop Infrastructure (VDI).

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners