Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
ICT - Support & Ondersteuning > Werkplekbeheerder, ICT - Support & Ondersteuning > Servicedesk medewerker, Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
In de genoemde periode van 1 augustus tot 30 september mag je geen vakantie hebben.
Ben je gedreven om je verder te ontwikkelingen op het gebied van IT? Dan is dit een win-win situatie en een prachtige kans!
Voor onze opdrachtgever zoeken wij een klantgerichte Gebruikersondersteuner die zorgt draagt voor de adequate en klantvriendelijke ondersteuning van onze gebruikers en onze infrastructuur. Zowel remote als op locatie.
Op dit moment lopen er meerdere projecten, waaronder de vervangen van de infra. Ook de ontwikkeling naar een Azure omgeving is in volle gang.Â
Als Gebruikersondersteuner ben je van grote toegevoegde waarde voor het team en de gebruikers om ze verder mee te nemen in de verschillende ontwikkelingen. Daarnaast adviseer je jouw collega’s gevraagd en ongevraagd en doe je verbetervoorstellen om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Jij bent ons visitekaartje waar we trots op zijn!
Verder bestaan je werkzaamheden o.a. uit::
–Â Â Â Â Storingen en verzoeken registreert en deze zelfstandig afhandelt of de voortgang hierop bewaakt (eerste- en tweedelijnsondersteuning);
–Â Â Â Â Instrueert over de toepassingen en het gebruik van de ICT-producten;
–Â Â Â Â Proactief gebruikers feedback vraagt over de dienstverlening;
–Â Â Â Â Deze feedback binnen het team deelt om de dienstverlening te verbeteren.
FUNCTIE EISEN
–Â Â Â Â MBO werk- en denkniveau (niveau-4);
–Â Â Â Â Kennis en ervaring met het werken volgens de ITIL-methodiek;
–Â Â Â Â Ervaring in het klantgericht handelen, zowel via telefoon en email als in persoonlijk contact;
–    Kennis van Microsoft producten zoals Azure, Office365, MDM, Windows, Exchange (certificering is een pré);
–    Kennis van VMware, Ivanti en Citrix (certificering is een pré);
–Â Â Â Â Je hebt affiniteit met gemeentelijke processen en kennis van gemeentelijke applicaties en omgevingen;
–Â Â Â Â Je kan omgaan met service- en systemmanagementtools (bij voorkeur Topdesk).
Als collega ben je iemand die energiek is, initiatief toont en een aanstekelijk enthousiasme heeft. Je bent een inspirator voor jouw collega’s, met uitstekende communicatieve skills en service,- en klantgerichtheid. Je weet goed hoe je moet plannen en prioriteren en je bent in staat om dingen snel op te pakken.Â
Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.
MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.