Interim Medewerker secretariaat en receptie #KRTZ3293515

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 april 2023
Reageren tot 11 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 juli 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker secretariaat en receptie (24 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: zsm
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 12 april 2023 om 08:00 uur

Jouw werkzaamheden op een gemiddelde werkdag zijn de volgende:

  • Leveren van secretariële en administratieve ondersteuning aan management en afdelingen.
  • Telefoon- en receptiewerkzaamheden.
  • Selecteren van inkomende en uitgaande post en zorgen voor postoverdracht aan medewerkers in het primaire proces, je vermeldt de verzenddatum in het systeem en zorgt ook voor de verzending.
  • Snel en accuraat beantwoorden van klantvragen of correct afhandelen van een klacht, waarbij jouw hands-on mentaliteit en oplossingsgerichtheid goed van pas komen, in je communicatie ben je eenduidig, correct en efficiënt.
  • Uitvoeren en aansturen van allerlei facilitaire producten en diensten.
  • Knelpunten signaleer je tijdig bij de teamleider van het Servicebureau waarbij je voorstellen doet voor verbetering.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Tarief is maximaal €50,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
    • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op een secretariaat, KCC of receptie;
    • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker secretariaat/receptie binnen de overheid;
    • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke overheid;
    • Aantoonbare werkervaring met het vergadersysteem ibabs en administratiesysteem Corsa / of ervaring SharePoint (benoem dit duidelijk in het cv);
    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
    • Aantoonbare werkervaring met het opzetten en organiseren van evenementen.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 18 feb 2025    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 16 feb 2025    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)
    Locatie: Zutphen    Uiterste reactiedatum: 18 feb 2025    Expertise: Business controller, Overig (Financieel)
    Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 17 feb 2025    Expertise: Teamleider, Management (Financieel), Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)

    Onze partners