Interim Medewerker KCC/ Publiek #KRTZ2881084

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 augustus 2020
Reageren tot 9 augustus 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Naaldwijk
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het Klant Contactcentrum (KCC) is de centrale toegang van de gemeente voor inwoners, bedrijven en instellingen die informatie, een product of dienst willen verkrijgen. Wij zijn verantwoordelijk voor het eerstelijns klantencontact voor balie, telefonie, post, e-mail en medeverantwoordelijk voor de goede afhandeling van internetvragen. Het team Frontoffice Burgerzaken (FOB) vervult alle taken op het gebied van de Basisregistratie Personen, naturalisatie, verkiezingen en producten en diensten van de burgerlijke stand. Inwoners kunnen bij ons terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften.  

Functieomschrijving

Je bent het visitekaartje van de gemeente en de spin in het web voor het klantencontact bij ons. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een welkom gevoel. Je levert telefonisch informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente. Ook adviseer en informeer je de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Ben je dienstverlenend en flexibel inzetbaar (ook in de avonden en optioneel op zaterdag)? Dan pas je goed bij ons.

Functie eisen

Je hebt een mbo diploma met minimaal een jaar relevante werkervaring als baliemedewerker Burgerzaken en KCC medewerker zodat je zelfstandig kunt werken. Je bent flexibel inzetbaar overdag en ook voor de avondopenstelling. Je bent gedreven, een teamplayer, representatief, stressbestendig en je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je bent in staat snel tot de kern van de zaak te komen. Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Eisen

1. Je beschikt over een afgeronde MBO opleiding
2. Flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 20.00 uur, optioneel is de zaterdag.
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen van rijbewijzen en reisdocumenten in de afgelopen 3 jaar.
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een callcenteromgeving zodat je de basis van gespreksvoering goed onder de knie hebt.
5. Aantoonbare werkervaring in de publieke sector bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Beschikbaarheidsdatum;
Hoeveel uur per week;
Vakantie;
Salaris.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners