Interim Medewerker functioneel beheer – Den-Bosch #KRTZ5609498

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 1 augustus 2023
Reageren tot 8 augustus 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Bosch
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 4 september 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Medewerker functioneel beheer (24 uur) 

Locatie: Den-Bosch
Startdatum: 4 september 2023
Einddatum: 4 september 2024
Optie op verlenging: ja, 4 x 12 maanden
Uren per week: 24 uur
Hybride werken mogelijk: Ja, in overleg
ZZP mogelijk: Ja, tarief maximaal €65,- all-in. excl. BTW
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 9 augustus 2023 om 16:00

Als functioneel beheerder is het je doel om zorg te dragen voor de inrichting en betrouwbare werking van de subsidieapplicatie. Daarnaast ben je eerste lijn aanspreekpunt voor vragen en problemen van gebruikers.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het functioneel beheer van het systeem Business Central
  • Het inrichten en beheren van subsidieopenstellingen
  • Telefonische IT helpdeskwerkzaamheden
  • Testen van maatwerk waaronder het documenteren van testwerk en opstellen van gebruikershandleidingen
  • Oplossen van gebruikersfouten en incidenten zowel van interne collega’s als van subsidieaanvragers

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is all-in maximaal €65,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW); 
  • Beschikt over minimaal een afgeronde HBO-ICT opleiding. 
  • Beschikt minimaal over relevante helpdesk werkervaring met het systeem Business Central. 
  • Ervaring op het gebied van functioneel beheer van het systeem, waaronder het documenteren van testwerk, opstellen van gebruikershandleidingen, oplossen van gebruikersfouten en telefonische IT helpdeskwerkzaamheden.

Interviewplanning

We streven er naar de gesprekken te laten plaatsvinden in week 33 en/of week 34

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2025    Expertise: Management (Sociaal Domein), Management (Facilitair)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2025    Expertise: Management (Sociaal Domein), Projectmanager, Programmamanager
Locatie: Tiel    Uiterste reactiedatum: 28 apr 2025    Expertise: Teamleider, Management (Financieel), Business controller, Overig (Management & Consulting), Overig (Financieel)
Locatie: Remote    Uiterste reactiedatum: 10 mei 2025    Expertise: Corporate recruiter, Recruitment support, Recruiter

Onze partners