Interim Medewerker financiële administratie #KRTZ6562736

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 9 maart 2021
Reageren tot 14 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Leiden
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Gezondheidszorg I Welzijn

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Medewerker financiële administratie (crediteurenadministratie) | 24 uur (te verdelen over 5 dagen)

De medewerker die we zoeken gaat werken op de crediteurenadministratie.
Normaal gesproken is de standplaats Leiden echter vanwege Covid-19 zal dit nu veel al vanuit huis zijn.

Bij de crediteurenadministratie, onderdeel van de financiële administratie, komen dagelijks digitaal inkoopfacturen ( 25000 op jaarbasis) binnen in de applicatie Spendcloud voorheen Pro Active.
Die facturen moeten dagelijks, na controle op juistheid qua procedure en factuurwaarde,  gecodeerd worden naar kostensoort kostenplaats en kostendrager, digitaal aangeboden worden aan de budgethouders waarna ze via een API koppeling geboekt worden in het Financiële systeem t.w VISMA .Net.
Dat coderen is in eerste aanleg de hoofdtaak van de medewerker die we zoeken.
Daarnaast zal deze medewerker beurtelings de telefonische helpdesk zijn voor vragen van leveranciers en collega’s.
De functie vraagt om:
-goede kennis van cloud applicaties;
-het vermogen na een korte inwerkperiode om heel zelfstandig te kunnen werken van huis uit.
Je moet dus thuis beschikken over goed WIFI faciliteiten en beschikken over een goed werkende computer/ lap top tegen gezonde werkdruk kunnen en flexibel zijn in de taken die er op je af komen. Real time verwerking is het uitgangspunt. Dat kan betekenen dat je de ene dag wat meer en de andere dag wat minder uur werkzaam bent.

We denken aa een medewerker met een Praktijkdiploma boekhouden dan wel MEAO achtige opleiding. Gelet op de samenstelling van het team zoeken we iemand die gewend is om met verschillende applicaties te werken en gevoel heeft voor digitale administratieve werkzaamheden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2024    Expertise: DIV medewerker
Locatie: Roosendaal    Uiterste reactiedatum: 2 apr 2024    Expertise: Teamleider, Directeur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Frontend developer, Backend developer, Overig (ICT - Web development), Full stack developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 4 apr 2024    Expertise: Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners