Interim Medewerker Financiële Administratie #KRTZ3592164

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 augustus 2021
Reageren tot 12 augustus 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 oktober 2021
Aantal uur 24 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie.

  • Het verwerken en toewijzen van inkoopfacturen voor afdelingen;
  • Het beheren van diverse mailboxen van inkomende facturen;
  • Het beantwoorden van vragen van leveranciers;
  • Afhandelen van aanmaningen;
  • Het verwerken van verkoopfacturen;
  • Assisteren bij debiteurenbeheer;
  • Het opstellen en bijhouden van diverse overzichten;
  • Kwaliteit en overzicht bewaken voor de administratie;
  • Signaleren van knelpunten en het doen van verbetervoorstellen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

– Een afgeronde opleiding op het gebied van financiële administratie.
– Ervaring op het gebied van financiële administratie binnen gemeenten.
– Bij voorkeur kennis van Decade.
– Goede communicatieve vaardigheden.
– Organisatiesensitiviteit, ondernemende en flexibele instelling

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners