Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Administratief > DIV medewerker
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Wij zijn opnieuw op zoek naar een medewerker DIV die op korte termijn inzetbaar is voor 40 uur per week, gedurende in principe 3 maanden tbv onderstaande werkzaamheden:
- Registratie binnengekomen documenten zowel analoog als digitaal;
- Verwerken van uitgaande en interne documenten;
- Verwerken van e-mails aan algemene postbus adressen;
- Controleren van archiefbescheiden op compleetheid en afdoening;
- Beheer van dynamisch, semi-statisch en gedigitaliseerd archief.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Aantoonbare werkervaring met zaakgericht werken en het werken in zaaksysteem.nl;
- Beschikbaar per 2 januari 2023;
- Aantoonbare werkervaring met Verseon;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als DIV medewerker bij een gemeentelijke instelling;
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau is pré;
- Minimaal 1 jaar ervaring met zaakgericht werken en zaaksysteem.nl;
- Afgeronde cursus/opleiding op het gebied van informatiemanagement.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..