Interim Manager Projectbeheersing #KRTZ9994868

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 april 2020
Reageren tot 22 april 2020
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Branche Overheid
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Functieomschrijving
Help jij met structuur, overzicht en samenwerking onze projecten beheerst en voorspelbaar naar succes?
Onze opdrachtgever zoekt een Manager Projectbeheersing met ervaring die mede kan bouwen aan een robuuste manier van opdrachtbeheersing. Als ervaren  projectbeheerser ben je mede verantwoordelijk voor de projectbeheersing van één van de grootste gebiedsontwikkelingen.
Als manager projectbeheersing bouw je aan structuur, overzicht en voortgangsbewaking. Je bent daarin richting gevend en faciliterend voor de projectmanager. Samen zorg je ervoor dat de basis op orde is in het project en ben je in staat om gestructureerde sturingsinformatie te faciliteren aan opdrachtgever

Werkzaamheden

  • Je werkt in de rol van projectbeheerser in een projectteam die conform het IPM-gedachtegoed  werkt aan één van de grootste gebiedsontwikkelingen. Je werkt daarin nauw samen met  andere IPM-rolhouders
  • Je bent onderdeel van het projectbeheersingsteam 2e fase.
  • Je ziet toe op naleving van afgesproken procedures en werkafspraken. Draagt verbetervoorstellen voor en neemt  hierin een voortrekkersrol.
  • Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen, beoordelen, informeren  en rappelleren met betrekking tot de GROTIK aspecten van de projecten;
  • Je zorgt voor de passende stuurinformatie die in die fase van het project het meest bijdraagt aan een goede projectsturing;
  • Je organiseert, faciliteert en monitort voortgangrapportages aan opdrachtgever;
  • Je borgt de financiële opdrachtbeheersing.

Eisen:

  1. het cv is opgesteld in het Nederlands;
  2. beschikt over een afgeronde hbo opleiding Civiele techniek of technische bedrijfskunde;
  3. aantoonbare (hands-on) ervaring, minimaal 5 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar, op het gebied van projectbeheersing in  infrastructurele projecten, zowel in voorbereidings- als uitvoeringsfase;
  4. ervaring met financiële projectbeheersing binnen een projectenafdeling van een overheidsorganisatie, met het opstellen van project voortgangsrapportages en het bewaren van overzicht in en over projecten;
  5. kennis en ervaring met de beheersing van alle GROTIK aspecten om de projectbeheersingsrol integraal uit te kunnen voeren;
  6. ervaring in het opzetten van projectplannen. Goede schriftelijke vaardigheden (vertaling van informatie naar stuurinformatie voor project en opdrachtgever);
  7. kennis van en ervaring met de rol van projectbeheerser op programma/portefeuille niveau in de infrastructuur in voorbereidings- en uitvoeringsfase (3) binnen grootstedelijke omgeving.  Ervaring binnen het IPM-model als projectbeheerser;
  8. ervaring met werken in de publieke (overheid) sector en besluitvorming in een bestuurlijke setting. Ervaring met werken in de publieke sector (opdracht gevende kant van projecten) en in verschillende projecten.
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Hoorn    Uiterste reactiedatum: 19 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker
Locatie: Enschede    Uiterste reactiedatum: 16 sep 2024    Expertise: Overig (Training / Educatie / Coaching)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 17 sep 2024    Expertise: Administratief medewerker, Inkomensconsulent, Overig (Sociaal Domein)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 20 sep 2024    Expertise: DIV medewerker

Onze partners