Interim Managementassistent – regio Den Haag #KRTZ5983142

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 5 september 2023
Reageren tot 6 september 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 april 2024
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Managementassistent (24 uur) 

Locatie: omgeving Den Haag
Startdatum: 1 oktober 2023
Einddatum: 6 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24  uur
ZZP mogelijk: Ja
Projectdetachering: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: 7 september 2023 om 09:00 uur

Als managementassistent ondersteun je afdelingshoofden op secretarieel vlak. Je managet de agenda, plant afspraken, verzorgt correspondentie en bewaakt actief het telefoon-en mailverkeer. Je verricht ook enkele werkzaamheden ter ondersteuning van de teamleiders van afdelingen. Daarnaast ben je aanspreekpunt voor de afdeling(en) waar je voor werkt. Ook plan en bereid je vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voor, stel je besluiten-/-actielijsten op en bewaakt daarbij de actiepunten en stukkenstromen. Je organiseert de bijeenkomsten van onze gemeente en ter plaatse coördineer je daar de bijeenkomst zodat deze feestelijk en voorspoedig verloopt. Daarnaast bereid je diverse bijeenkomsten voor, zowel fysiek (klaarzetten ruimtes, instellen apparatuur, organiseren van lunches/activiteiten etc.) als digitaal.

Het team bestaat uit vijf managementassistenten, werkt goed samen en er is een fijne sfeer.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van secretarieel / office management;
    • Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 7 jaar als managementassistent/ secretaresse (50 punten);
    • Aantoonbare kennis van Microsoft officepakketten;
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar binnen een (semi-)overheidsorganisatie.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Hoogeveen    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Teamleider, Management (Administratief), Functioneel beheerder, Management (Secretarieel), Management (ICT - Beheer)
    Locatie: Purmerend    Uiterste reactiedatum: 3 okt 2023    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
    Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2023    Expertise: Teamleider, Management (ICT Algemeen & Change management), Management (IT Security), Management (ICT Support), Overig (ICT - Data & Analyse), Management (ICT - Beheer), Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Software & App development)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 2 okt 2023    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)

    Onze partners