Interim Managementassistent #KRTZ6143471

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 maart 2021
Reageren tot 17 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur, 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 45 per uur
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Het team bestuurs- en managementassistenten is onderdeel van de 1ste lijn waar zo veel mogelijk klantvragen direct worden afgehandeld. Deze collega’s zijn het visitekaartje van het cluster Bedrijfsvoering. Belangrijkste doelen voor het team zijn klantgerichtheid en kwaliteit. Door integraal te werken willen we dat onze klanten zich geholpen voelen: door een gevoel van vertrouwen te geven, oplossingsgericht mee te denken en proactief te handelen.

Jij bent verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning bij het bestuurssecretariaat en vervangt onze collega vanwege zwangerschapsverlof.

De belangrijkste taken zijn:

  • Beheren van agenda’s en afspraken plannen.
  • Organiseren, voorbereiden notuleren van vergaderingen en bewaken van de actiepunten.
  • Verzorgen in- en uitgaande correspondentie.
  • Organiseren van bijeenkomsten.
  • Initiatief nemen als je kansen ziet om zaken slimmer en efficiënter te organiseren.

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde mbo opleiding op het gebied van managementassistent of secretaresse;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de rol van Managementassistent de afgelopen 5 jaar;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het volledige Officepakket in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv);
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 4 jaar.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 apr 2024    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Overig (Projectmanagement), Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners