Interim Management assistent #KRTZ4669726 | KROOTZ Interim & ZZP

Interim Management assistent #KRTZ4669726

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 20 oktober 2021
Reageren tot 24 oktober 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Amsterdam
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 31 januari 2022
Aantal uur 32 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 47 per uur
Branche Retail, Zakelijke dienstverlening
Verlenging Ja

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Management Assistent.

Als Management Assistent heb je een breed en gevarieerd werkpakket. Je bent het eerste aanspreekpunt van 2 MT-leden en werkt samen in een team management assistenten in diverse ondersteunende projecten voor de afdeling Commercial. Je bent een belangrijke motor voor het draaiende houden van de hele afdeling.
Je verricht algemene secretariële taken, je regelt dienstreizen en je organiseert onder andere afdelingsbijeenkomsten en klantevenementen. Daarnaast voer je ook diverse ondersteunende (ad-hoc) werkzaamheden voor de leden van het MT uit, zoals het (inhoudelijk) voorbereiden van presentaties en afspraken. Je zorgt voor een uniforme en efficiënte werkwijze; je stimuleert en faciliteert het gebruik van ICT middelen (een digitale manier van werken).
Jullie zijn als team management assistentes op de hoogte van elkaars werkzaamheden, werken samen op diverse projecten en vervangen elkaar bij afwezigheid.

Eisen:

Je hebt een opleiding op het niveau van HBO en hebt minimaal 5 jaar relevante ervaring. Daarnaast heb je bij voorkeur een goede kennis van het MS-Office pakket en van Oracle. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

– Je staat stevig in je schoenen;
– Je bent besluitvaardig en proactief;
– Je kan zelfstandig invulling geven aan de werkzaamheden en bepaalt grotendeels zelf de prioriteiten. Samen met je collega Management Assistenten heb je een duidelijke taakverdeling;
– Je staat open voor vernieuwing, initieert veranderingen/verbeteringen en bent in staat structuur aan te brengen in een relatief nieuwe team van Management Assistenten en daarin het voortouw te nemen;
– Beschikt over een afgeronde HBO opleiding.

Voor jou is multitasking, teamwork, onder druk werken en dossiers je snel eigen maken een uitdaging die je graag aangaat. Je weet rust te behouden en je doet je werk met een gezonde dosis enthousiasme en gedrevenheid. Vanzelfsprekend heb je een flexibele en gastvrije instelling. Ten slotte ben je punctueel, discreet, representatief en sensitief, je hebt een hands-on mentaliteit en je bent een enthousiaste en vriendelijke persoonlijkheid.
 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: den-haag    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2022    Expertise: Data analist, Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 6800    Expertise: Overig (Secretarieel), Overig (Administratief), Overig (Financieel)
    Uiterste reactiedatum: 13 nov 2800    Expertise: Overig (Secretarieel), Overig (Administratief)

Onze partners