Interim Locatiemanager

Interim Locatiemanager

  • Publicatie datum:20 augustus 2018
  • Aantal keer bekeken 452
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO, Universiteit
    Ervaringsniveau Senior, Manager
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 01-10-2018
    Eind datum 30-06-2019
    Soort contract ZZP, Tijdelijk projectcontract (payroll)
Bilthoven, Nederland
Opdracht omschrijving

Soort opdracht

Opdracht | Interim

Locatie

Bilthoven Utrecht

Start datum

2018-10-01

Reageren kan tot en met 23/08 
Wij ontvangen graag je CV in MS Word + een Motivatie

Uren per week: 40
Contract: Tijdelijk contract (obv payroll) of Freelance
Optie tot verlenging:  Ja

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Locatiemanager

Jouw takenpakket:
• Het coachen en aansturen van de individuele medewerkers en het team in zijn totaliteit;
• Het uitvoeren van het P&O beleid m.b.t. in-, door- en uitstroom;
• Het verdelen van alle activiteiten binnen de locatie en de horecafaciliteit;
• Het maken van de roosters;
• Het dragen van de facilitaire verantwoordelijkheid voor de locatie;
• Het realiseren van het jaarplan en de locatie naar een hoger kwaliteits- en omzetniveau brengen.
• Het zorg dragen voor een excellente dienstverlening voor onze gasten en ondernemers, zodanig dat zij zich warm en welkom voelen.
• Het onderhouden van de Business to Business (B2B) activiteiten.

Wat wij verwachten:
• Je hebt een aantal jaren ervaring als manager in de zakelijke dienstverlening of in een hospitality omgeving (met het aansturen, coachen en begeleiden van een operationeel team);
• Je hebt sterke affiniteit met hospitality en doorleeft alles wat met dat woord samenhangt;
• Je bent woonachtig in de directe omgeving van Bilthoven;
• Je hebt een opleiding op minimaal HBO-niveau;
• Je bent in het bezit van eigen vervoer;
• Je herkent jezelf in onze kernwaarden betrokken, integer en ondernemend.

Verder ben jij:
• Mensgericht – je hebt een mensgerichte stijl van leidinggeven. Binnen de heldere kaders stel jij iedere medewerker in staat om de verantwoordelijkheid en de ruimte te nemen die nodig is om de gasten optimaal te bedienen en ze optimale gastvrijheid te laten beleven.
• Reflectief – je past jouw stijl van leidinggeven aan op de situatie. Feedback zie je als een geschenk en dit draag je ook uit richting het team.
• De ster in klanttevredenheid – jij snapt wat gastgerichtheid inhoudt, je voelt aan wat klanten nodig hebben, hospitality en klantbeleving gaan jou aan het hart;
• Organisatiesensitief – je bent in staat beleid te vertalen naar de werkvloer en hebt overzicht over het gehele plaatje.
• Besluitvaardig – je kunt knopen doorhakken en bent resultaatgericht.
• Ondernemer – jij bent het gezicht en aanspreekpunt voor ondernemers en klanten in de regionale markt en je werkt continu aan klantenbinding;
• Teamplayer – Jij en je team vullen elkaar aan bij het uitvoeren van de werkzaamheden en zijn niet bang om elkaar feedback te geven;

Jouw locatie, afdeling en collega’s:
Je komt te werken in een gedreven en zelfstandige omgeving waar samenwerken van essentieel belang is voor een optimale dienstverlening. Het is een flexibele branche en werktijden kunnen daardoor variëren. Je rapporteert aan de manager  die meerdere locaties onder zijn hoede heeft en zich óók bezighoudt met de aansturing van de locaties op meer tactisch niveau (bijv. begroting, managementinformatie, kwaliteit- en klachtenmanagement). Jouw aandacht gaat vooral uit naar de aansturing van het team en het dagelijkse operationele proces.