Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Projectmanagement ondersteuning > Management (Project management Ondersteuning), Projectmanagement ondersteuning > Overig (Project management Ondersteuning), Management & Consulting > Kwartiermaker, Management & Consulting > Overig (Management & Consulting)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Kwartiermaker Portfolio Management Offices (36 uur)
Locatie: Utrecht / thuis
Startdatum: zsm
Einddatum: 30 april 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
ZZP mogelijk: Ja, maximaal €110,- (all-in, excl. BTW)
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 40 u p/w
Uiterste reactiedatum: 25 augustus 2023 – 9.00 uur
Dit ga je doen als Kwartiermaker PMO
De Kwartiermaker (Portfolio Management Offices) rapporteert direct aan het cluster management. Hij/zij werkt nauw samen met management, Agile coaches, Agile teams en ondersteunende functies. De Kwartiermaker heeft een sleutelrol in het bevorderen van een cultuur van inzicht, transparantie, continue verbetering en data gedreven besluitvorming binnen de organisatie.
- Bewezen ervaring in het succesvol opzetten en implementeren van PMO (Portfolio Management Offices) in complexe organisaties.
- Uitstekend begrip van Agile methodieken, zoals Scrum, Kanban en SAFe.
- Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om data gedreven beslissingen te nemen.
- Uitstekende communicatie- en presentatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Proactieve en resultaatgerichte houding, met een sterke focus op klanttevredenheid en continue verbetering.
- Vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden, van uitvoerende niveaus tot management niveau.
- In staat om een “Pull” strategie te realiseren, met als doel de overige domeinen en clusters te overtuigen van de toegevoegde waarde en belang van een office.
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is all-in maximaal €110,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW);
- Bewezen ervaring in het succesvol opzetten en implementeren van PMO (Portfolio Management Offices) in complexe organisaties;
- Uitstekend begrip van Agile methodieken, zoals Scrum, Kanban en SAFe;
- Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om data gedreven beslissingen te nemen;
- Uitstekende communicatie- en presentatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Proactieve en resultaatgerichte houding, met een sterke focus op klanttevredenheid en continue verbetering;
- Vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden, van uitvoerende niveaus tot management niveau;
- In staat om een “Pull” strategie te realiseren, met als doel de overige domeinen en clusters te overtuigen van de toegevoegde waarde en belang van een office.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 40 uur p/w.