Interim Klant Contact Medewerker #KRTZ1705649

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 14 mei 2021
Reageren tot 16 mei 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 20 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris < €2.000 per maand
Branche Overheid, Gemeente
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar 2 Frontoffice-medewerkers voor het KCC.

Als KCC-medewerker:
• zet je de klant op de eerste plaats;
• start je met de telefonische dienstverlening;
• wordt je opgeleid door ervaren kwaliteitscoaches;
• leg je hiermee de basis om ook via de andere kanalen de klant te bedienen.

Eisen waaraan je moet voldoen:

• een afgeronde studie op mbo 4 werk- en denkniveau;
• goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden, Nederlands en Engels;
• callcenterervaring (is een pré);
• een vriendelijke, flexibele en positieve houding;
• een representatief en verzorgd uiterlijk;
• bereid om buiten kantooruren te werken;
• stressbestendig en kunnen werken in een hectische omgeving.

Je kunt:
• snel schakelen tussen applicaties;
• goed werken in teamverband;
• werken volgens een vierkant rooster (aanvang en einde dienst, koffie en lunchpauzes ed. zijn ingeroosterd).

Aanvullende informatie:
• De voorkeur gaat uit naar een kandidaat met een HBO diploma (mag een starter zijn die bijbanen heeft gehad in dienstverlenende functies, in een callcenter). Een dienstverlenende instelling is van groot belang;

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Note: Niet op alle opdrachten is het gewenst dat ZZP'ers worden voorgesteld, zo ook op deze opdracht. ZZP’ers kunnen wel reageren. ZZP tarieven wordt omgerekend naar payroll contract. Vraag naar de mogelijkheden zie contactpagina voor meer informatie. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

Onze partners