Interim Jr. Projectleider ICT #KRTZ6621963

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 16 maart 2021
Reageren tot 16 maart 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Den Haag
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
ZZP tarief € 65 per uur
Branche Gemeente, Overheid

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een helder gedefinieerde opdracht met haalbare doelstellingen. Tijd, mensen, middelen en instrumenten die op het juiste moment beschikbaar zijn. Onderhouden van contacten met opdrachtgevers en stakeholders. Voortgangsrapportages en kostenoverzichten waarmee projecten binnen de kaders blijven. Het leveren van voorspelde output, binnen de tijd en binnen het budget. Evaluaties waar de organisatie van leert. Je gaat projecten leiden op het gebied van ICT maar ook projecten voor het ontwikkelen, aanpassen en/of verbeteren van bedrijfsprocessen, waar de ontwikkeling of aanpassing van ICT onderdeel van uitmaakt. Jij, als vakbekwaam projectleider, hebt ongetwijfeld ideeën hoe jij op deze manier kunt én wilt bijdragen aan een moderne informatievoorziening die de gemeente optimaal ondersteunt.

De komende jaren vinden we onze ICT opnieuw uit, zodat we goed voorbereid voorsorteren op de digitale transformatie. We ontwikkelen ons daarmee de komende jaren naar één open en betrouwbare digitale overheid die, samen met anderen, innovatieve taken en diensten levert in de overheidsketen. Van ‘run’ naar ‘change’, anticiperend op de ontwikkelingen van morgen zonder de betrouwbaarheid van vandaag te verliezen. We gaan op avontuur en daar hebben we jou bij nodig. We gaan heel goed naar je luisteren en oprecht blij zijn met de manier waarop jij je rol als projectleider invult. Doe je mee?

Eisen waaraan je moet voldoen:

1. Een afgeronde hbo bachelor opleiding.
2. Aantoonbare werkervaring op het gebied van projectmatig werken in de rol van Projectleider/Applicatiebeheerder de afgelopen 3 jaar;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen ICT projecten binnen een gemeentelijke context;
4. Minimaal 3 projecten bij verschillende afdelingen binnen een gemeente in de afgelopen 18 maanden.

Alle bovenstaande eisen zijn harde criteria eisen. Je dient alle gevraagde functie eisen te bezitten, alleen dan kunnen wij je verder meenemen in de selectie.

MUST: Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Bestuurssecetaresse, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning), Managementassistent, Overig (Secretarieel)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners